Nja de eerste twee maanden krijg je 75% van het bruto loon en daarna 70%, als het salaris bij zijn nieuwe werk om en nabij gelijk is en stijgt naarmate TS daar werkt snap ik zijn keuze wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je dan niet beter zo lang mogelijk WW trekken? Want als je financieel toezichthouder was, dan is je WW bedrag (gratis geld) een stuk hoger dan wat een 'manager' van een winkel verdient.
Maar in een winkel verdien je bij lange na die 70% niet tov een financieel toezichthouder.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nja de eerste twee maanden krijg je 75% van het bruto loon en daarna 70%, als het salaris bij zijn nieuwe werk om en nabij gelijk is en stijgt naarmate TS daar werkt snap ik zijn keuze wel.
Dat zou kunnen echter ga ik het liefst zo snel mogelijk aan de slag. Als mijn vrouw en ik nog samen waren of ik kids had dan stond ik daar wellicht anders in. Ook in dubio over de ww aangezien mijn ex-werkgever mij het liefst geen ww gunt door bezwaar aan te tekenen. Pak ik een paar weken ww na een hoorzitting tja prima. Voldoening uit je werk halen is naar mijn mening belangrijker dan een paar maanden reizen en niks doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je dan niet beter zo lang mogelijk WW trekken? Want als je financieel toezichthouder was, dan is je WW bedrag (gratis geld) een stuk hoger dan wat een 'manager' van een winkel verdient.
Mocht het UWV mij in gelijke stellen dan gaan ze inderdaad passen en meten qua indemniteitsbeginsel en zal het amper schelen. Zo hoef ik niet dagen thuis te zitten, draag ik mijn steentje bij en scheelt het de belastingbetaler ook weer top toch.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nja de eerste twee maanden krijg je 75% van het bruto loon en daarna 70%, als het salaris bij zijn nieuwe werk om en nabij gelijk is en stijgt naarmate TS daar werkt snap ik zijn keuze wel.
Daar zal je ge-hyaed (quote:Op woensdag 17 september 2025 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar in een winkel verdien je bij lange na die 70% niet tov een financieel toezichthouder.
30% zal realistischer zijn.
Wat is je highscore patron?quote:Op woensdag 17 september 2025 18:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Rookie numbers
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |