abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218793516
Mijn liefdesleven is rampzalig, en dat komt door die hysterische krengen die ik de altijd aantrek :')

Altijd hetzelfde kutpatroon: eerst vinden ze me helemaal geweldig, 3 maanden lang lopen ze te doen alsof ik de messias ben, en zodra ze me écht leren kennen ben ik ineens ‘meh’. Dan ghosten je ze of verzinnen ze excuusjes, 'oh ik moet naar de tandarts gaan' of 'mijn hond is ziek' flikker eens een eind op _O- _O-

En dan heb je die schele borderliners die je grenzen telkens oprekken alsof het elastiek is, je leegzuigen qua aandacht en energie, en de hele tijd zitten te overanalyseren, maar ja… neuken kunnen ze dan weer als de besten. _O- _O-

En dan de apotheose van de teringzooi; die vieze recalcitrante over-de-paard-getilde KUTnarcisten die je dan zitten te lovebomben of te verheerlijken de eerste paar maanden. Ondertussen gaan ze ook jaloers zitten te doen over talenten die zij dan niet beschikken, want die bitches willen altijd in de schijnwerpers staan, terwijl jij een orbiter moet zijn... je mag niet eens een keer trots zijn op iets zonder dat het haar echo schaad :')

En deze cyclus van kechjes aantrekken stopt nooit, en gaat door tot de de macht oneindigheid. Kechjes zonder een greintje zelfbewustzijn. Geen enkel inzicht in hoe fucked up hun gedrag is. Maar goed, als ze dat wel zouden hebben, zouden ze überhaupt zulke zieke strapatsen uithalen? _O- _O-

Klacht: Hele tijd van dat crapuul aantrekken.
pi_218793522
dat boeit toch niks nu kun je iedere 2 maand een andere mokkeltje anaal pakken
pi_218793530
Je trekt aan wat je bent/uitstraalt. Val ons niet lastig met je gebazel.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218793590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef Gibson88 het volgende:
Alsof dit een soort wet zou zijn die op alle situaties van toepassing is. Met een beetje analytisch vermogen zou je verder kijken dan je neus lang is _O-
pi_218793592
Ben jij toevallig een kloon van die user die altijd ruzie krijgt met dates en meer dan een jaar obsessief bezig blijft met een ex waar je 2 maanden iets mee had?

Hoe dan ook: jij bent zelf de gemene deler in een patroon dat je met meerdere mensen meemaakt. Dan is het erg zinvol om een keer naar jezelf te kijken.
pi_218793596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Alsof dit een soort wet zou zijn die op alle situaties van toepassing is. Met een beetje analytisch vermogen zou je verder kijken dan je neus lang is _O-
Ik heb helemaal geen neus :+
Ook in moeilijke tijden.
pi_218793626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:47 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen neus :+
Dat zei Pinoccio ook, maar zijn neus werd langer.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 12:51:17 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218793627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ben jij toevallig een kloon van die user die altijd ruzie krijgt met dates en meer dan een jaar obsessief bezig blijft met een ex waar je 2 maanden iets mee had?

Hoe dan ook: jij bent zelf de gemene deler in een patroon dat je met meerdere mensen meemaakt. Dan is het erg zinvol om een keer naar jezelf te kijken.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218793630
Jij trekt ten minste nog vrouwen aan
pi_218793638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef Stepperoller het volgende:

Ik ben helemaal niet geaffilieerd met die user, laat staan obsessief zijn tegenover iemand voor een jaar, dat lijkt me wel triest gedrag, of niet dan?
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 12:54:57 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_218793657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:52 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet geaffilieerd met die user, laat staan obsessief zijn tegenover iemand voor een jaar, dat lijkt me wel triest gedrag, of niet dan?
Dat is doen alsof het allemaal aan die vrouwen ligt nádat ze je hebben leren kennen ook.
  woensdag 17 september 2025 @ 13:00:41 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218793683
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef Gibson88 het volgende:
Klare taal van ons Bibskanon _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218793701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is doen alsof het allemaal aan die vrouwen ligt nádat ze je hebben leren kennen ook.
Scheer je 'ns weg CoolGuy _O- Je bent je eigen gebruikersnaam niet waardig.

Dus blijkbaar ben ik het probleem, en de dames die van dat soort GGz-debacles uitvoeren niet dan? Wat verwacht je van zulke mensen als ze zelf een corrupt moraalkompas hebben :')
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 13:06:09 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_218793732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:02 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Scheer je 'ns weg CoolGuy _O- Je bent je eigen gebruikersnaam niet waardig.

Dus blijkbaar ben ik het probleem, en de dames die van dat soort GGz-debacles uitvoeren niet dan? Wat verwacht je van zulke mensen als ze zelf een corrupt moraalkompas hebben :')
Ja de waarheid is lastig te verkroppen, dat snap ik.

Welk corrupt moraal kompas? Ze haken allemaal af als ze je een beetje leren kennen. Ik snap wel dat je beter slaapt als je jezelf kunt voorhouden dat het allemaal aan die vrouwtjes ligt, maar de enige gemeenschappelijke factor ben jij in al die situaties, en allemaal die vrouwtjes willen je ineens niet meer, dan denk ik dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken.
pi_218793780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja de waarheid is lastig te verkroppen, dat snap ik.

Welk corrupt moraal kompas? Ze haken allemaal af als ze je een beetje leren kennen. Ik snap wel dat je beter slaapt als je jezelf kunt voorhouden dat het allemaal aan die vrouwtjes ligt, maar de enige gemeenschappelijke factor ben jij in al die situaties, en allemaal die vrouwtjes willen je ineens niet meer, dan denk ik dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken.
Tja, ik zou het niet weten waarom het aan mij ligt. Ik ben een lief, attent en een hoogopgeleid persoon. Ik heb mijn master in de chemie en verdien een aardige boterham. Waarom zou een vrouw mij niet willen?
  woensdag 17 september 2025 @ 13:16:03 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218793796
Geen last van, maar ik ga dan ook niet om de haverklap 'leuke' en 'goede' gesprekjes aanknopen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 17 september 2025 @ 13:23:47 #17
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218793846
quote:
neuken kunnen ze dan weer als de besten
ik zie geen klacht
Want het wetboek ken ik ook
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 13:27:18 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_218793873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:14 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Tja, ik zou het niet weten waarom het aan mij ligt. Ik ben een lief, attent en een hoogopgeleid persoon. Ik heb mijn master in de chemie en verdien een aardige boterham. Waarom zou een vrouw mij niet willen?
Omdat je blijkbaar eigenschappen hebt die opwegen tegen je 'master in de chemie', en blijkbaar in zo'n mate dat dat negatief voor jou uitpakt.

Een van die eigenschappen zou kunnen zijn dat je denkt dat als iets niet zo goed gaat, dat vooral niet aan jou kan liggen.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 13:59:07 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_218794075
Echo :') echo echo
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 17 september 2025 @ 14:00:58 #20
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218794097
Heeej Braddie
pi_218794238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:14 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Opleiding en salaris vullen alleen materiele gaatjes. Vraag jezelf eens af waarom een putjesschepper met schulden wél met succes een betekenisvolle relatie kan hebben, en jij met je master in chemie niet.

Charisma, humor, sociale vaardigheden, empathie, doorzettingsvermogen, dat soort dingen, heb je dat een beetje? Vliegen vang je met honing, niet met suiker alleen.
-nee-
pi_218794799
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Opleiding en salaris vullen alleen materiele gaatjes. Vraag jezelf eens af waarom een putjesschepper met schulden wél met succes een betekenisvolle relatie kan hebben, en jij met je master in chemie niet.

Charisma, humor, sociale vaardigheden, empathie, doorzettingsvermogen, dat soort dingen, heb je dat een beetje? Vliegen vang je met honing, niet met suiker alleen.
Maar die putjesschepper heeft wel dikke biceps van al dat scheppen! Ik heb enkel RSI van de hele dag achter mijn computer zitten op een IKEA stoel..

Is dat de honing die je bedoelt?
pi_218794818
pleonasme hi ha ho
pi_218794955
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Dat zei Pinoccio ook, maar zijn neus werd langer.
Hij bedoelt deze:

tiktok
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218795327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Hij bedoelt deze:

[ tiktok ]
Kijk, jij snapt de meme _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_218795381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:24 schreef ToiletJihadist het volgende:

[..]
Maar die putjesschepper heeft wel dikke biceps van al dat scheppen! Ik heb enkel RSI van de hele dag achter mijn computer zitten op een IKEA stoel..

Is dat de honing die je bedoelt?
Dat moet 'm zijn!
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')