Alsof dit een soort wet zou zijn die op alle situaties van toepassing is. Met een beetje analytisch vermogen zou je verder kijken dan je neus lang isquote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef Gibson88 het volgende:
Je trekt aan wat je bent/uitstraalt. Val ons niet lastig met je gebazel.
Ik heb helemaal geen neusquote:Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Alsof dit een soort wet zou zijn die op alle situaties van toepassing is. Met een beetje analytisch vermogen zou je verder kijken dan je neus lang is
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ben jij toevallig een kloon van die user die altijd ruzie krijgt met dates en meer dan een jaar obsessief bezig blijft met een ex waar je 2 maanden iets mee had?
Hoe dan ook: jij bent zelf de gemene deler in een patroon dat je met meerdere mensen meemaakt. Dan is het erg zinvol om een keer naar jezelf te kijken.
Ik ben helemaal niet geaffilieerd met die user, laat staan obsessief zijn tegenover iemand voor een jaar, dat lijkt me wel triest gedrag, of niet dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ben jij toevallig een kloon van die user die altijd ruzie krijgt met dates en meer dan een jaar obsessief bezig blijft met een ex waar je 2 maanden iets mee had?
Hoe dan ook: jij bent zelf de gemene deler in een patroon dat je met meerdere mensen meemaakt. Dan is het erg zinvol om een keer naar jezelf te kijken.
Dat is doen alsof het allemaal aan die vrouwen ligt nádat ze je hebben leren kennen ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:52 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet geaffilieerd met die user, laat staan obsessief zijn tegenover iemand voor een jaar, dat lijkt me wel triest gedrag, of niet dan?
Klare taal van ons Bibskanonquote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef Gibson88 het volgende:
Je trekt aan wat je bent/uitstraalt. Val ons niet lastig met je gebazel.
Scheer je 'ns weg CoolGuyquote:Op woensdag 17 september 2025 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is doen alsof het allemaal aan die vrouwen ligt nádat ze je hebben leren kennen ook.
Ja de waarheid is lastig te verkroppen, dat snap ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:02 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Scheer je 'ns weg CoolGuyJe bent je eigen gebruikersnaam niet waardig.
Dus blijkbaar ben ik het probleem, en de dames die van dat soort GGz-debacles uitvoeren niet dan? Wat verwacht je van zulke mensen als ze zelf een corrupt moraalkompas hebben
Tja, ik zou het niet weten waarom het aan mij ligt. Ik ben een lief, attent en een hoogopgeleid persoon. Ik heb mijn master in de chemie en verdien een aardige boterham. Waarom zou een vrouw mij niet willen?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja de waarheid is lastig te verkroppen, dat snap ik.
Welk corrupt moraal kompas? Ze haken allemaal af als ze je een beetje leren kennen. Ik snap wel dat je beter slaapt als je jezelf kunt voorhouden dat het allemaal aan die vrouwtjes ligt, maar de enige gemeenschappelijke factor ben jij in al die situaties, en allemaal die vrouwtjes willen je ineens niet meer, dan denk ik dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken.
Omdat je blijkbaar eigenschappen hebt die opwegen tegen je 'master in de chemie', en blijkbaar in zo'n mate dat dat negatief voor jou uitpakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:14 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet weten waarom het aan mij ligt. Ik ben een lief, attent en een hoogopgeleid persoon. Ik heb mijn master in de chemie en verdien een aardige boterham. Waarom zou een vrouw mij niet willen?
Opleiding en salaris vullen alleen materiele gaatjes. Vraag jezelf eens af waarom een putjesschepper met schulden wél met succes een betekenisvolle relatie kan hebben, en jij met je master in chemie niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:14 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet weten waarom het aan mij ligt. Ik ben een lief, attent en een hoogopgeleid persoon. Ik heb mijn master in de chemie en verdien een aardige boterham. Waarom zou een vrouw mij niet willen?
Maar die putjesschepper heeft wel dikke biceps van al dat scheppen! Ik heb enkel RSI van de hele dag achter mijn computer zitten op een IKEA stoel..quote:Op woensdag 17 september 2025 14:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Opleiding en salaris vullen alleen materiele gaatjes. Vraag jezelf eens af waarom een putjesschepper met schulden wél met succes een betekenisvolle relatie kan hebben, en jij met je master in chemie niet.
Charisma, humor, sociale vaardigheden, empathie, doorzettingsvermogen, dat soort dingen, heb je dat een beetje? Vliegen vang je met honing, niet met suiker alleen.
Hij bedoelt deze:quote:Op woensdag 17 september 2025 12:51 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Dat zei Pinoccio ook, maar zijn neus werd langer.
Kijk, jij snapt de memequote:Op woensdag 17 september 2025 15:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij bedoelt deze:
[ tiktok ]
Dat moet 'm zijn!quote:Op woensdag 17 september 2025 15:24 schreef ToiletJihadist het volgende:
[..]
Maar die putjesschepper heeft wel dikke biceps van al dat scheppen! Ik heb enkel RSI van de hele dag achter mijn computer zitten op een IKEA stoel..
Is dat de honing die je bedoelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |