Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Met safe sex bedoel ik voornamelijk het nemen van maatregelen tegen SOA's, dus bijv. condooms. Ik ga ervan uit dat in alle gevallen de pil o.i.d. gebruikt wordt.
Doel van de poll, om o.a te zien, of mensen het ervan laten af hangen, of ze safe sex hebben, of ze een vaste partner hebben of op de scharreltoer zijn.
Ter illustratie:
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 24-02-2003 10:23]
Ik doe het niet-safe met mijn vaste partner, met ieder ander is het safe.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ik vind hem erg grappig, toch blijkt het allemaal wel reuze mee te vallen. een vriend van is uiteindelijk zelfs getrouwd met een Marokkaans.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:35 schreef Aernout het volgende:
Sja, wat is nu safe sex...
Een Marokkaans meisje ontmaagden met condoom, valt dat eigenlijk ook onder safe sex? De kans op dodelijke afloop lijkt me aanzienlijk.
*Handje schudt*
quote:Nee! Hahahahahahahahaha!!!
Op zondag 23 februari 2003 23:04 schreef Arno_Analus het volgende:
Een keer hadden we geen condooms en dachten we dat het met een koffiefilter ook wel ging!!! hahahaha![]()
![]()
![]()
edit:nou ZIJ pil he voordat men weer gaat zagen
quote:Onder safe versta ik in de poll, het voorkomen van bijv. SOA's.
Op maandag 24 februari 2003 09:52 schreef Ms_Furious het volgende:
Wat is safe? Ik heb vaste partner niet safe aangetoetst, maar aan de andere kant gebruik ik wel weer de pil...
quote:Nou ben ik benieuwd naar jullie motivatie om een condoom te gebruiken. Is het vanwege het feit dat de pil niet veilig genoeg is of om toch SOA's te voorkomen?
Op maandag 24 februari 2003 10:05 schreef Quintony het volgende:
vaste partner, we gebruiken pil en condoomedit:nou ZIJ pil he voordat men weer gaat zagen
quote:Ow, dan had ik 'niet safe' moeten kiezen... Hoewel, als je geen condoom gebruikt, maar allebei geen SOA's hebt (en niet vreemdgaat), lijkt dat me behoorlijk safe.
Op maandag 24 februari 2003 10:15 schreef STING het volgende:[..]
Onder safe versta ik in de poll, het voorkomen van bijv. SOA's.
Dus voornamelijk het gebruik van een condoom.
Ik neem in deze aan dat iedereen die niet safe kiest, dat wel de pil gebruikt wordt.
quote:schetst maar weer er de trend dat mensen banger zijn om zwanger te worden dan dat ze een soa krijgen
Op maandag 24 februari 2003 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ow, dan had ik 'niet safe' moeten kiezen... Hoewel, als je geen condoom gebruikt, maar allebei geen SOA's hebt (en niet vreemdgaat), lijkt dat me behoorlijk safe.
quote:We hebben allebei geen SOA's, we hebben beide meerdere (samen) malen bloed gegeven en altijd negatief. en het condoom doen we erbij gewoon voor de zekerheid, zei zit nog op school en we willen gewoon echt niet dat ze zwanger wordt, aangezien ze nog ruim 2 jaar moet.
Op maandag 24 februari 2003 10:16 schreef STING het volgende:[..]
Nou ben ik benieuwd naar jullie motivatie om een condoom te gebruiken. Is het vanwege het feit dat de pil niet veilig genoeg is of om toch SOA's te voorkomen?
quote:SOA's wil ik ook absoluut niet, maar als mijn vriend die niet heeft, van wie moet ik ze dan krijgen?
Op maandag 24 februari 2003 10:21 schreef Harmonius het volgende:[..]
schetst maar weer er de trend dat mensen banger zijn om zwanger te worden dan dat ze een soa krijgen
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:13 schreef E.T. het volgende:
Vaste partner (als in: getrouwd en monogaam) en we doen 't niet safe.
Wij willen nl. erg graag kleine swetsjes
ik hang niet in de auto gordels als we het gaan doen ofzo !
quote:Ik heb exact dezelfde reden om het met condoom te doen. In ieder geval heb je dan zoiets van "we hebben er alles aan gedaan om het te voorkomen" mocht het toch gebeuren.
Op maandag 24 februari 2003 19:39 schreef Profesor het volgende:
hm..
Bij ons nog punt van discussie:" Wat als ze zwanger wordt ondanks de pil.... "
Als we daar overuit zijn dan niet of wel "safe" seks..
Ik vind mijn leven niet op orde genoeg om een gezonde basis voor kind te garanderen.
Zij twijfelt wat ze zou doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |