Van die mensen die je uit het niets blokkeren, ik kan er wel een heel boek over schrijven

Ik had laatst een goede correspondentie met iemand, of ja dat dacht ik dan. En niet iets dat ik verkeerd gedaan heb, want het was niks over het randje of beledigends

En ik weet dat je 0 shits moet geven over dit, maar soms denk je dan, moet dit echt nou?
Het verbaast me gewoon niet, want wat verwacht je van mensen als ze amper een bepaald decorum kunnen naleven, maar het is onverwachts.
Ook was dit in het verleden gebeurd want ik werd geblokkeerd door een vriend uit Israël. Hij was mijn beste vriend, en we hadden het over computers, muziek maken, en over alles en nog wat. Ik was ook deel van een vriendengroepje daar en we hadden goede tijden doorgebracht. Maar op een dag werd ik begroet met een blokkeerbericht, en heb ik nooit de reden gekregen waarom ik geblokkeerd was, wat wel bedroevend is, maar dat zal wel zijn redenen hebben

Maar ja, uiteindelijk, als zij tot zo'n conclusie komen, waarom vrienden zijn, laat staan sporadisch contact houden...
Klacht: Mensen zijn tegenwoordig makkelijk te vervangen