Ja goed manquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima wel, en met u. ?
[ afbeelding ]
Jazeker. Ik heb het alleen niet zelf bedacht haha, credits gaan naar @CherryLips maar ik ben uiteraard wel fan van Harry Potter. Heb ook de grote Hedwig uil van LEGO.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt de naam van Harry Potter ?
Ze is inmiddels weer gek op visite. Misschien zaterdag die oplaadbare aansteker niet meenemen?quote:
Ik ken Harry Potter pas sinds kort. De luisterboeken staan op YT. En toch maar eens aangeklikt en het luistert heel mooi weg als je niet kan slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb het alleen niet zelf bedacht haha, credits gaan naar @:Cherrylips maar ik ben uiteraard wel fan van Harry Potter. Heb ook de grote Hedwig uil van LEGO.
Oh ik ben daar wel soort van mee opgegroeid. Kan me nog goed herinneren hoe ik als kleine Ama de eerste film met mijn ouders in de bioscoop ging bekijken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken Harry Potter pas sinds kort. De luisterboeken staan op YT. En toch maar eens aangeklikt en het luistert heel mooi weg als je niet kan slapen.
Dan vind ik Hedwig wel een mooiere naam, onze poes heet Domino.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
@:FreshFruit Toen ik haar adopteerde was ze 10 maanden oud en heette ze Molly.Ik ben persoonlijk beetje allergisch voor hele standaard kattennamen.
Mijn vorige kat leeft ook nog (maar kan hier in dit huis helaas niet wonen) en zij heet Kuroi wat zwart is in het Japans.Maar ze woont bij een goede vriend dus ik zie haar nog steeds gelukkig.
Ik heb de eerste film gekeken in de bioscoop met een kinderfeestje!quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben daar wel soort van mee opgegroeid. Kan me nog goed herinneren hoe ik als kleine Ama de eerste film met mijn ouders in de bioscoop ging bekijken.![]()
Daarna nooit weer wat mijn ouders vonden het helemaal niks haha.
Domino hoor ik ook nooit dus dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vind ik Hedwig wel een mooiere naam, onze poes heet Domino.
Haha, ik vind dat juist leuk. Mijn kat heet Kitty.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Domino hoor ik ook nooit dus dat is ook leuk.Zag van de week ook weer iemand die bij een zwart witte kat zei ja noem hem/haar Oreo!
![]()
Oh andere mensen mogen het ook prima leuke namen vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat juist leuk. Mijn kat heet Kitty.
MAAR. Eigenlijk Kittyfee, van Gabby's poppenhuis en is het bedacht door m'n dochters.
Pfieuw, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh andere mensen mogen het ook prima leuke namen vinden.
Het was eerste kerstdag....quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een van onze konijnen gaat Stig heten.
Papa weet het nog zo goed, hij kon Stig niet vangen...quote:
Laat mijn aansteker op stroom wel thuisquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer gek op visite. Misschien zaterdag die oplaadbare aansteker niet meenemen?
(En ik heb zelf ook wel aanstekers liggen uiteraard)
Mag ik wat vragen ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Nou het nieuwe kleedje is goedgekeurd.![]()
[ link | afbeelding ]
Ja die vindt ze niet zo leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat mijn aansteker op stroom wel thuis
Vragen mag altijd maar of je antwoord krijgt.. dat ligt eraan.quote:
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vragen mag altijd maar of je antwoord krijgt.. dat ligt eraan.
Omdat woningbouw gok ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom een bruine dorpel bij een grijze vloer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |