Dobbelsteen gooien dusquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het likken kan ook een teken zijn van aandacht vragen of een uiting van stress of angst, dus let op of het gedrag overmatig is. Soms likken ze ook om de smaak of geur van je huid, haar of verzorgingsproducten.
Bever of hond maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar je hele bed ruikt naar hond.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bever of hond maakt niet uit.
Kat laten stille stink scheten. Dat is misschien nog erger.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond lag beneden in de keuken. Die wilde je niet op je kamer hebben. Lag te ruften en te snurken en zich te likken. Volgens mij dacht ze hetzelfde over ons want ze lag het liefst beneden.
Je weet wie het post toch ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is dan nog druk in de woonkamer ook met botjes kauwen e.d. en valt hij daar dan ook in slaap. Meestal word ik in de ochtend wel weer wakker dat hij ergens op bed ligt.
Owja, meegemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat likt iedereen zijn gezicht, handen en armen af.
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik vind het idee van een warme/hete vloer niets.
Ik heb het bij andere mensen ervaren en ik vond het niets.
Maar hoe vier je dan Sinterklaas ? Want geen schoorsteen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik vind het genot
Gewoon in xe hele ruimte dezelfde temperatuur
Geen koude voeten en benen
Gewoon bij mijn ouders slapen, die hebben wel een schoorsteen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar hoe vier je dan Sinterklaas ? Want geen schoorsteen.
Ik heb sinds kort ook maar een leesbril in gebruik. Of nou ja, meerdere want raak ze steeds kwijt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar de opticien. Ik denk dat er wel een paar sterktes bij zijn gekomen.
Wat enig, en dan wat wortelen in je schoen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon bij mijn ouders slapen, die hebben wel een schoorsteen.
Komt ie nog in mijn slaapkamer uit ook want de houtkachel is deze zomer weggehaald maar de kachelpijp loopt nog door mijn slaapkamer
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat enig, en dan wat wortelen in je schoen.
Komt de naam van Harry Potter ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh een dag na mij is Hedwig ook jarig, nou ja niet echt jarig maar dan is zij anderhalf jaar.
Hey man, hoe ist?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |