Ik zit mobiel en ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning 😱
Sinds?
quote:Geregistreerd op
maandag 24 februari 2003 @ 22:30
Denk dat als je de poll opent zaterdagnacht om 12uur je andere resultaten krijgtquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is nog "schrikbarender" dan ik dacht. Bejaardentehuis fok.
De poll mist jonger dan 20 en aan de oude kant is het ook wel erg snel op met 51+. Gemiste kans eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kan de mod niet mijn poll in bovenaan topic zetten. Hoeven men niet naar beneden scrollen?
Of evengoed een tekst op topicstarter aanpassen?
Trouwens ben 41 oud.
Volgens mij niet, geloof dat ze dat wel vaker verteld heeft en lijkt me een vrij serieuze gebruiker.quote:
15-20 staat wel op. Alleen mogen ze eigenlijk niet als minderjarig op fok!quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:22 schreef 215 het volgende:
[..]
De poll mist jonger dan 20 en aan de oude kant is het ook wel erg snel op met 51+. Gemiste kans eigenlijk.
Niet zo heel vreemd, toen Fok Populair werd was een deel een beginnende twintiger, dus 25 jaar later zijn dat vijftigers. Zeker omdat de nu actieve users veelal gebruikers van het eerste uur zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
15-20 staat wel op. Alleen mogen ze eigenlijk niet als minderjarig op fok!
En ik had niet verwacht dat er veel 51+ zijn. Anders had ik nog bij maken tot 65+
Nou, de eerdere reacties gaven al aan dat er best wel ouderen zijn hier en je poll bevestigd dat al omdat die 50+ veruit de grootste groep is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
En ik had niet verwacht dat er veel 51+ zijn. Anders had ik nog bij maken tot 65+
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd, toen Fok Populair werd was een deel een beginnende twintiger, dus 25 jaar later zijn dat vijftigers. Zeker omdat de nu actieve users veelal gebruikers van het eerste uur zijn.
Hoe dan ook. Het is interessant onderzoekje voor Fok! zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:37 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, de eerdere reacties gaven al aan dat er best wel ouderen zijn hier en je poll bevestigd dat al omdat die 50+ veruit de grootste groep is.
Wild guess, maar volgens mij is dat doordat de site door een proxy loopt niet meer goed te meten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Nia het volgende:
57In het verleden was je samen met duizenden andere ingelogde leden online. Die teller zie ik nu niet meer.
Dit kan je nog wel zien hoor. Tenminste op je desktop, mobiel weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:51 schreef Nia het volgende:
57In het verleden was je samen met duizenden andere ingelogde leden online. Die teller zie ik nu niet meer.
Ik denk dat als je dit in feedback vraagt ze het wellicht bijvoorbeeld in de footer kunnen tonen, de data is al aanwezig dus dat is alleen een extra stukje HTML.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
Op mobiel kun je dat iid niet zien helaas.
En aangezien ik toch alles via en op de telefoon die, heb ik al een aantal jaren ook geen pc/laptop meer.
Dementie is a bitchquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:57 schreef TLC het volgende:
Ik moest serieus ff nadenken net wat mijn leeftijd was![]()
![]()
Ik zeg altijd maar zo, je kunt beter dement zijn dan Parkinson hebben.quote:
merk hetquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:21 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Ik ben nu 51 jaar sind 17 januari!![]()
1974, merk soms wel wijzer ben dan de gemiddelde fokker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |