* Nizno kijkt naar het bultje kruimeltjes/stofjes onder de salontafel.. met de sokken schuif ik er elke keer weer wat bijquote:Op zondag 14 september 2025 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce kijkt tevreden naar het laagje stof achter de monitor
Lang leve een kruimeldief.quote:Op zondag 14 september 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno kijkt naar het bultje kruimeltjes/stofjes onder de salontafel.. met de sokken schuif ik er elke keer weer wat bij
Whehehe.quote:Op zondag 14 september 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno kijkt naar het bultje kruimeltjes/stofjes onder de salontafel.. met de sokken schuif ik er elke keer weer wat bij
t ligt prima daar. loop toch langs de andere kant dus kom niet in de buurt van het bultjequote:
Nou ja ik "moet" sowieso elke dag wel stofzuigen want kat. En dweilen doe ik ook bijna dagelijks wel eigenlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Nizno laat het nog lekker even liggen.
Van wie moet dat dan? Aan een paar kattenharen ga je echt niet dood.quote:Op zondag 14 september 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik "moet" sowieso elke dag wel stofzuigen want kat. En dweilen doe ik ook bijna dagelijks wel eigenlijk.
Omdat ik gewoon wil dat het bijgehouden wordt. Smerig overal katten of hondenharen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Van wie moet dat dan? Aan een paar kattenharen ga je echt niet dood.
Wel zo veilig ook voor je hond.quote:Op zondag 14 september 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal het even in het keukenkastje zetten waar het hoort.
Slaap ze!quote:Op zondag 14 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
tijd om de laptop af te sluiten....
Gute Nacht Freunde
als onderzoek voor ons.quote:Op zondag 14 september 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
Oke Bolletje heeft naast die mokka kruidnoten ook stroopwafel kruidnoten. Ik vrees dat ik mij hier helemaal dood in ga eten, in beide smaken.
Nou die met mokka heb ik al goedgekeurd en die met stroopwafel eet ik nu.quote:
quote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Wat zouden jullie doen als Rusland ineens de Nederlandse grens overschrijdt? Vechten voor het vaderland? Snel emigreren? Je bij de Russen aansluiten?Geen plek in je slaapkamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |