SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naar San Carlos de Bariloche in Argentinië?quote:Op zondag 14 september 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou persoonlijk snel proberen te emigreren en mijn directe familie voor zover mogelijk ook meenemen
Drone piloot is relatief veilig.quote:Op zondag 14 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga gewoon strijdend ten onder. Ik ga niet mijn principes in eens weg doen ofzo.
Ben toch geen foute duitserquote:Op zondag 14 september 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar San Carlos de Bariloche in Argentinië?
Ik ben een pacifist.quote:Op zondag 14 september 2025 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drone piloot is relatief veilig.
Hoeft niet perse, er wonen meer Duitsers in de rest van de wereld dan in Duitsland bijvoorbeeld.quote:
Vredelievend zolang er maar geen piel rondspookt in de buurt.quote:Op zondag 14 september 2025 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor een pacifist maak je wel veel slachtoffers.
* Recce kijkt rond en ziet overal stapeltjes boeken, kranten en tijdschriften.quote:Op zondag 14 september 2025 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het "er komen mensen over de vloer dus mijn huis moet netjes zijn" werkt niet meer. Denken jullie dat body doubling gaat werken? Dus videobellen met iemand en dat je samen klusjes doet?
ik heb de hele woonkamer rommelig omdat ik niet weet wanneer ze 1 raam komen vervangen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook tijd nodig om weer gado gado te maken.
Irritant.quote:Op zondag 14 september 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de hele woonkamer rommelig omdat ik niet weet wanneer ze 1 raam komen vervangen.
ach... en daarna duurt het gewoon een half jaar voor ik de boel weer op zn plek zet... en verzin ik wel weer een nieuw ietsquote:
quote:Op zondag 14 september 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach... en daarna duurt het gewoon een half jaar voor ik de boel weer op zn plek zet... en verzin ik wel weer een nieuw iets
Drie hele weken! @Ama heeft in de tussentijd alles 3 * 7 * 3 = 63 keer afgenomen.quote:Op zondag 14 september 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Druk maken om je eigen huis als je mijn huis gezien hebt![]()
Mijn collega's kijken al minstens 3 weken naar dezelfde schoonmaak flessen die hier op tafel staan tijdens een teamoverleg
en stofgezogen, afgewassen, gedweild, in de wasmachine gehad.quote:Op zondag 14 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Drie hele weken! @:ama heeft in de tussentijd alles 3 * 7 * 3 = 63 keer afgenomen.
* Recce kijkt tevreden naar het laagje stof achter de monitorquote:Op zondag 14 september 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en stofgezogen, afgewassen, gedweild, in de wasmachine gehad.
Die zullen dan ook wel denken dat je ook zo smerig bent met je lichamelijke verzorging.quote:Op zondag 14 september 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Druk maken om je eigen huis als je mijn huis gezien hebt![]()
Mijn collega's kijken al minstens 3 weken naar dezelfde schoonmaak flessen die hier op tafel staan tijdens een teamoverleg
👀quote:Op zondag 14 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Drie hele weken! @:ama heeft in de tussentijd alles 3 * 7 * 3 = 63 keer afgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |