Verwacht je pa dat er iemand in de bosjes gaat liggen met dit weer die voor jou ligt te wachten?quote:Op zondag 14 september 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
Oh mijn vader is ook niet zo blij dat ik gisteren alleen in het donker langs het bospad fietste.
Ik zou niet willen zeggen dat ik in de meest veilige wijk woon.quote:Op zondag 14 september 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht je pa dat er iemand in de bosjes gaat liggen met dit weer die voor jou ligt te wachten?
Ik vind dat onwaarschijnlijk
morgenochtend heb ik de Dela op viste, daar was ze verzekerdquote:Op maandag 15 september 2025 02:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer is de uitvaart? Regel jij die?
Is het ineens toch snel gegaan he. Ze zagen het al aankomen toch?quote:Op maandag 15 september 2025 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgenochtend heb ik de Dela op viste, daar was ze verzekerd
nou...... afgelopen woensdag werd er door de arts gezegd 'ga maar gewoon op vakantie, ze is nog niet in de stervensfase' Op vrijdag zei die zelfde arts "het gaat harder dan verwacht, we verwachten dat ze komende week overlijdt (dus wij plannen om terug te komen)quote:Op maandag 15 september 2025 02:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het ineens toch snel gegaan he. Ze zagen het al aankomen toch?
quote:Op maandag 15 september 2025 03:59 schreef LTVDK het volgende:
Whole lotta bacon burger
[ afbeelding ]
Perfect krokante baconquote:
Dan wilde ze zo te lezen inderdaad echt niet meer verder. Hoop dat het regelen van de uitvaart een beetje soepel verloopt.quote:Op maandag 15 september 2025 02:46 schreef Koen66 het volgende:
ze overleed in d'r slaap, gewoon doordat ze eten en drinken weigerde.
hmm, niet de mooiste manierquote:Op maandag 15 september 2025 02:46 schreef Koen66 het volgende:
ze overleed in d'r slaap, gewoon doordat ze eten en drinken weigerde.
Goedemorgen Stig.quote:Op maandag 15 september 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Flinke woei!
Motorquote:Op maandag 15 september 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
ik ga deze week mijn motorrijbewijs hier halen en dan moet je dus een medical certificate overhandigen. Je bloeddruk, gewicht en je hartslag worden gemeten voor maar 500 baht
quote:Op maandag 15 september 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
ik ga deze week mijn motorrijbewijs hier halen en dan moet je dus een medical certificate overhandigen. Je bloeddruk, gewicht en je hartslag worden gemeten voor maar 500 baht
Daar begon het vorige week bij mij mee en ben vervolgens aantal dagen flink aan de verkoudheid geweest... Hopelijk gaat het jou beter af, beterschap alvastquote:
Ik heb daar erg vlakbij gewoond, een jaartje.quote:Op maandag 15 september 2025 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rustig vandaag. Een wijk die ik niet heel vaak heb, maar niet geheel onbekend. Wel met de straat Muggenhol.
Ik vind dat best wel een leuk stuk. Niet het beste stuk Veldhoven, maar ook niet het slechtste.quote:Op maandag 15 september 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar erg vlakbij gewoond, een jaartje.
Gaat vast lukken, werksequote:
Oh, dus niet zoiets?quote:
nee mijn scooter is 160 ccquote:Op maandag 15 september 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dus niet zoiets?
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 15 september 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mijn scooter is 160 cc
Maar dat van de foto mag je ook rijden. het is een volwaardig motorrijbewijs
Bloeddruk 350/42, gewicht 34 kg, hartslag 21. Dat is dan 500 baht.quote:Op maandag 15 september 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Snel verdiendquote:Op maandag 15 september 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bloeddruk 350/42, gewicht 34 kg, hartslag 21. Dat is dan 500 baht.
34 kilo met een hartslag van 21 is een terminaaltje.quote:Op maandag 15 september 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bloeddruk 350/42, gewicht 34 kg, hartslag 21. Dat is dan 500 baht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |