Op juiste moment de goede kant kiezen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen gewoon proberen te overleven. Een klein deel gaat echt verzet plegen en die kunnen na de oorlog inderdaad pech hebben als de verkeerde partij wint.Een ander deel gaat heel enthousiast meewerken. Meestal mensen die zich niet helemaal gezien voelden en die dan eindelijk iets voorstellen. Die kunnen ook pech of geluk hebben.
Misschien moeten we nu eigenlijk al kiezen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op juiste moment de goede kant kiezen.
Ik kies neutraalquote:Op zondag 14 september 2025 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moeten we nu eigenlijk al kiezen.
Rode roos in je knoopsgat voor als Timmermans en zijn snode trawanten aanbellen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is net als op het goede moment proberen te beleggenquote:Op zondag 14 september 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoi Henkquote:Op zondag 14 september 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over paar jaar moeten we ons hier ook legitimeren om te kunnen posten. Dan is het niet meer Citizen.Erased maar Henk de Vries als username
Ik heb normen, waarden en principes dus tja voor mij is er een partij altijd de goedequote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wel, maar als die kant wint dan wordt dat de 'goede' kant in dat land.
Grootste gevaar voor Nederland.quote:Op zondag 14 september 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode roos in je knoopsgat voor als Timmermans en zijn snode trawanten aanbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History is written by the victorsquote:Op zondag 14 september 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Zat nog even over de 2e wereldoorlog na te denken. Of elke oorlog for that matter. Maar het wel of niet 'fout' zijn in de oorlog hangt eigenlijk compleet af van wie de oorlog uiteindelijk wint. Je kiest als jan modaal de doorsnee burger maar gewoon een kant om te overleven waarschijnlijk, en achteraf word je wellicht vervolgd voor die keuze.
De SGP, maar dan moet je wel een beetje opschieten met baren.quote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb normen, waarden en principes dus tja voor mij is er een partij altijd de goede
Ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 14 september 2025 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De SGP, maar dan moet je wel een beetje opschieten met baren.
Ik laat gewoon mijn lidmaatschapskaart zienquote:Op zondag 14 september 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode roos in je knoopsgat voor als Timmermans en zijn snode trawanten aanbellen.
quote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Wat zouden jullie doen als Rusland ineens de Nederlandse grens overschrijdt? Vechten voor het vaderland? Snel emigreren? Je bij de Russen aansluiten?Ik zou de Russen richting de Grolsch sturen en dan vluchten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja persoonlijk voor mij ook, maar het ging me om eventuele vervolging naderhand. Putin zal het niet met de Oekraïners eens zijn dat hij de slechte partij is, dus als hij wint hebben ze dan alsnog een probleemquote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb normen, waarden en principes dus tja voor mij is er een partij altijd de goede
Wat zouden jullie doen als Rusland ineens de Nederlandse grens overschrijdt? Vechten voor het vaderland? Snel emigreren? Je bij de Russen aansluiten?Als de PVV de verkiezingen wint dan laten ze ons wel met rust, Wilders heeft een vriendschapsspeldje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zouden jullie doen als Rusland ineens de Nederlandse grens overschrijdt? Vechten voor het vaderland? Snel emigreren? Je bij de Russen aansluiten?Wij hebben al aangetrouwde Russen in de familie dus ik zit veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, radicalen zijn het.quote:Op zondag 14 september 2025 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste gevaar voor Nederland.
Het speldje saves the dayquote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de PVV de verkiezingen wint dan laten ze ons wel met rust, Wilders heeft een vriendschapsspeldje.
Sturen ze je toch ineens naar een ander front om te vechtenquote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben al aangetrouwde Russen in de familie dus ik zit veilig
Beter naar Heineken sturen, dan draaien ze gelijk weer om.quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou de Russen richting de Grolsch sturen en dan vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |