abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218811416
Over albumversies gesproken, Mirrors en Happier Than Ever zouden wel fijn zijn, maar we krijgen Porcelain. Die wordt al heel 2025 consequent in albumversie gedraaid. 29 niet te missen seconden.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_218811536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
Over albumversies gesproken, Mirrors en Happier Than Ever zouden wel fijn zijn, maar we krijgen Porcelain. Die wordt al heel 2025 consequent in albumversie gedraaid. 29 niet te missen seconden.
Ja dat freaky repititieve "you are the love of my life" Timbaland einde maakt dat nummer deels wel.

Mirrors als opener van de Pinkpop set was wel pure vreugde wat mij betreft. Leuk ook dat 2 andere persoonlijke favorieten van hem, 4 Minutes en Chop Me Up, toch even voorbij kwamen. Al was het dan in een 20 seconden skihutversie

[ Bericht 7% gewijzigd door Gale_Boetticher op 19-09-2025 13:19:50 ]
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_218811585
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 13:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Ja dat freaky repititieve "you are the love of my life" Timbaland einde maakt dat nummer deels wel
Ja mooi man, dat vind ik ook leuk aan LoveStoned. Dat heeft het ook echt nut om een albumversie te draaien.
pi_218811630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 13:13 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Ja mooi man, dat vind ik ook leuk aan LoveStoned. Dat heeft het ook echt nut om een albumversie te draaien.
Ook genieten ja. Stiekem is FutureSex/LoveSounds nog steeds één van mijn vaakst gedraaide albums :P
The script for tears
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:21:57 #55
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218811660
Ik ben het volledig eens met Mex over happier than ever. Dat eerste stuk maakt het tweede stuk veel krachtiger. Dus albumversie moet gewoon.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:57:12 #56
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_218812007
Qua albumversie heeft It's a Long Way to the Top wel het meest prioriteit. Kom op zeg, die doedelzakken eruit laten, daar stemt toch niemand op?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_218812069
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Qua albumversie heeft It's a Long Way to the Top wel het meest prioriteit. Kom op zeg, die doedelzakken eruit laten, daar stemt toch niemand op?
Ze wilden een stukje afsnijden.
  vrijdag 19 september 2025 @ 14:04:57 #58
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_218812080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:03 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Ze wilden een stukje afsnijden.
🙂
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_218813319
Eigenlijk zou dat ook het criterium van albumversies moeten zijn: wordt het punt van het nummer verminkt of niet? Bij die Justin-liedjes is het wel leuk of zo, maar zonder dat gebrabbel blijft het wel hetzelfde. Maar bij Billie en dat blaaspijpliedje is dat wel anders.
  vrijdag 19 september 2025 @ 23:31:39 #60
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218817847
Het recentste blokje komt later, nu eerst 575-551, loop er dus nog eentje achter.

:W UITZWAAI-ALARM :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31 favorieten over.

Favoriete nummers uit het blokje 575-551:

553 Editors – Papillon: Het is nu echt vrijwel ieder blokje raak met de uitzwaai-alarmen, op zich best logisch als je het narekent. Ik had deze misschien nog wel een fractie hoger verwacht, maar je sprak bij een ander nummer al even over het ‘bekendste nummer van’-effect, wellicht dat dat een deel van de verklaring is. In de echte Top 2000 doet-ie het zeker niet onaardig, net als hier bij Mex, maar in de Kink 1500 is dit gewoon een top-10 kandidaat, wat een lijst is dat toch ook. De snerpende geluidsexplosie na het iconische ‘IT KICKS LIKE A SLEEP TWITCH’ is op zichzelf al haast voldoende om de hoogste regionen te halen bij mij, en dan hebben we het nog niet gehad over het stemgeluid van Tom Smith.
569 Don McLean – Vincent: Een prachtige lofzang op een van de bekendste Nederlanders uit de geschiedenis, al spreekt iedereen in het buitenland zijn naam altijd verkeerd uit. Zou dat de reden zijn dat hier wordt uitgegaan van zijn voornaam? Ik ben niet per se een liefhebber van beeldende kunst, maar zou het bijna worden door de poëtische teksten van Don McLean.
552 Chi Coltrane - Go like Elijah: Ik was eerder niet bijster positief over religieus getinte nummers als Spirit in the Sky, laat ik het dan nu maar een beetje goedmaken. Die aangename, vriendelijke maar ook krachtige samenzang van deze Top 2000-klassieker is soms precies wat je nodig hebt in het leven.

Minst favoriete nummers uit het blokje 575-551:

568 Kim Wilde - Chequered Love: Tsja, ik vind het niet echt een ramp dat het bij een deelname bleef voor dit nummer. Die obscure eighties-platen hebben nog wel eens de neiging om bol te staan van vage geluidseffectjes die naar mijn smaak toch net de plank misslaan. Zo ook deze.
556 Paul Simon - The Boy in the Bubble: Is het flauw als ik zeg dat dit teveel hoempapa is? Dat is natuurlijk wel het risico van het vak als je een accordeon zo’n prominente rol geeft, dan krijgt het onbedoeld al snel een beetje wat flauwigs. Ach ja, de thematiek is tenminste wel interessant en origineel, dat is ook wat waard.
574 Kelly Clarkson - Because of You: De vorige twee waren soms iets te origineel voor hun eigen bestwil, deze is juist weer heel erg poppy en middle-of-the-road. Ik moet zeggen, als Behind These Hazel Eyes de Top 2000 had gehaald en hier zou opduiken, dan had die waarschijnlijk het andere lijstje wel gehaald. Maar we hebben het niet altijd te kiezen hè.
pi_218819547
Jamaar Behind These Hazel Eyes is natuurlijk veel te obscuur, is bedoel, die kwam lang niet zo hoog in de Top 40 als een Chequered Love bijvoorbeeld
pi_218819716
Bij nummers waarbij ik zelf de doorbraak actief heb meegemaakt is het 'bekendste nummer van'-effect wel minder aanwezig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218819729
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jamaar Behind These Hazel Eyes is natuurlijk veel te obscuur, is bedoel, die kwam lang niet zo hoog in de Top 40 als een Chequered Love bijvoorbeeld
Grotere hit dan Kids in America ja, om maar een voorbeeld te noemen. Het blijft interessant dat zo'n nummer het dan wel weer veel beter doet in de Top 2000.
pi_218819752
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Grotere hit dan Kids in America ja, om maar een voorbeeld te noemen. Het blijft interessant dat zo'n nummer het dan wel weer veel beter doet in de Top 2000.
Wellicht was de concurrentie in de weken van CL iets minder sterk
pi_218820106
Waar meten we grotere hit aan af? Aan de hoogste positie in de verkooplijsten?
pi_218820144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Niet alleen, ook aantal weken etc, zo kwam Kids In America in het jaaroverzicht op 29 en Chequered Love op 37.
Het zijn de punten die je hebt behaald in dit geval.
pi_218820198
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie hogere positie als grotere hit, maar de puntenlijst zou ook als leidraad genomen kunnen worden.
pi_218820360
Vooruit dan maar. Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is, denk ik.

Jammer dat ze na 2000 allemaal zo weinig aan bod zijn gekomen in week 53.
pi_218820394
Over grote hits gesproken, die bankhangers zijn inmiddels gewoon volledig geaccepteerd door 2. Dat liedje met flexe ronnie is al een paar keer in de gewone playlist voorbijgekomen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:20:05 #70
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218820399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Niet alleen, ook aantal weken etc, zo kwam Kids In America in het jaaroverzicht op 29 en Chequered Love op 37.
Het zijn de punten die je hebt behaald in dit geval.
Top 40 werkt met punten inderdaad, maar de Nationale Hitparade maakte de jaarlijst met de werkelijke verkoopcijfers.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:56:47 #71
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218820709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:19 schreef Tussle266 het volgende:
Over grote hits gesproken, die bankhangers zijn inmiddels gewoon volledig geaccepteerd door 2. Dat liedje met flexe ronnie is al een paar keer in de gewone playlist voorbijgekomen.
Ik denk niet dat ik dat nummer ken of wil kennen, maar vrees dat ik hem in december ga leren kennen.
pi_218820988
Nog ander nieuws: Die Evergreen-stemlijsten van 5 hadden altijd 20 plekjes, maar nu voor het eerst 35, dus mogelijk kan dat volgende maand ook. Hup Cats!
  zaterdag 20 september 2025 @ 15:41:50 #73
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_218823570
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Can’t fight the moonlight is wel een lekker nummertje hoorrr
:Y O+

Wanneer stond LeAnn voor het laatst in de Top 2000? -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 20 september 2025 @ 15:46:05 #74
473584 Gretzl
pi_218823651
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
574 Kelly Clarkson - Because of You: De vorige twee waren soms iets te origineel voor hun eigen bestwil, deze is juist weer heel erg poppy en middle-of-the-road. Ik moet zeggen, als Behind These Hazel Eyes de Top 2000 had gehaald en hier zou opduiken, dan had die waarschijnlijk het andere lijstje wel gehaald. Maar we hebben het niet altijd te kiezen hè.
Ik wil dat Since U Been Gone opnieuw een (Tiktok)hit wordt en dat de Top 2000 dan ook weer realistisch wordt ;)

Kelly imo wel 1 van de meest onderschatte 00s popsterren. Ze is weinig meer op de radio, terwijl de singles van Breakaway toch allemaal kneiters van hits waren (en MLWSWY is stiekem ookm nog wel leuk.)

SPOILER
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  zaterdag 20 september 2025 @ 15:46:40 #75
473584 Gretzl
pi_218823663
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kim-Lian effect :P
  zaterdag 20 september 2025 @ 18:38:01 #76
473584 Gretzl
pi_218825574
Wanneer gaan we weer nieuwe Eurovision kneiters mogen verwelkomen in de Top 2000?

Bekijk deze YouTube-video

JJ - Wasted Love zie ik dit jaar nog niet gebeuren wel.

pi_218825742
Fairytale wordt op 2 wel veel gedraaid, net als Snap, ook buiten de ESF-tijd. En er is nog een derde die me even ontschiet en niet in dit lijstje staat. Maar als ze er tot nu toe niet in stonden, waarom zou dat dit jaar anders zijn? Die Tommy Cash van dit jaar deed het ook best goed toch?

Edit: die derde is Heroes, maar dan met Zweeds accent gezongen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tussle266 op 20-09-2025 19:12:49 ]
  zaterdag 20 september 2025 @ 20:55:25 #78
473584 Gretzl
pi_218826908
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
Maar als ze er tot nu toe niet in stonden, waarom zou dat dit jaar anders zijn? Die Tommy Cash van dit jaar deed het ook best goed toch?
Een beetje keuzelijstnotering doet wonderen. Zou leuk zijn als ze Tommy erop zetten :)
pi_218829364
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:55 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Een beetje keuzelijstnotering doet wonderen. Zou leuk zijn als ze Tommy erop zetten :)
Dat kan niet hè, is 2025. Of ze moeten het beleid veranderen zoals bij de K500. Maar dat denk ik niet.
pi_218830419
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2025 18:38 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer gaan we weer nieuwe Eurovision kneiters mogen verwelkomen in de Top 2000?

Bekijk deze YouTube-video

JJ - Wasted Love zie ik dit jaar nog niet gebeuren wel.

[ afbeelding ]
De EBU heeft de voorbije twee edities natuurlijk niet echt aan de populariteit van het ESF gewerkt. Dat zie je ook terug in de Top 2000.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 21 september 2025 @ 20:52:57 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218838302
We zijn weer bij, jawel!

:W UITZWAAI-ALARM :W

SPOILER
30 favorieten over.

Favoriete nummers uit het blokje 550-526:

539 Foo Fighters – Everlong: Net als Papillon had ik deze nog wel een stukje hoger verwacht en gehoopt, deze ándere top-10 kandidaat bij de Kink 1500 (en top-20 kandidaat op mijn geschoonde lijst). Maar goed, misschien overschat ik hem ook wel een beetje, het is immers ook niet een van de 500 beste nummers uit de '90s. Volgens Radio 2 dan. Qua instrumentgebruik, opbouw en algehele muzikale ethos is het een een vrij standaard rockplaat, maar wel een van de ultieme rockplaten als je het mij vraagt. Die overgang van pre-chorus naar chorus blijft om je vingers bij af te likken.
527 Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow: 'Alleen een mixversie', zegt Mex dan. En dan niet eens even de naam Groove Coverage laten vallen, dat zijn toch wel iconen hoor. Maar vooruit, het origineel is toch wel mooier, zeker als je het bij GC moet doen met de onvermijdelijke radioversie. Voornamelijk omdat het een schande is om een jota of tittel af te doen aan die prachtige poëtische tekst.
549 The Beatles – Blackbird: Ik heb best vaak geklaagd over The Beatles, al hebben ze natuurlijk ook zo onbenullig veel noteringen gehad in de Top 2000-historie dat ze onmogelijk allemaal raak kunnen zijn. Maar eerlijk is eerlijk: de drie in dit blokje zijn allemaal dik in orde en zouden bij mij deze regionen ook wel halen, gok ik. Blackbird vind ik nipt de beste van de drie, lekker rustgevend en er wordt op een aangename manier gespeeld met het ritme en de akkoordenprogressie.

Minst favoriete nummers uit het blokje 550-526:

550 Justin Timberlake – Mirrors: Eigenlijk niet verwonderlijk dat ik dit niks vind hè? Na Robbie Williams en Harry Styles mag er nog een derde voormalige boyband-artiest aan geloven. Ik denk dat ik dit nog wel een stuk magerder vind zelfs, echt van die typische gelikte effectbejag-muziek die zelfs voor Sky nog aan de poppy kant is. Geen idee waar dit plek 550 aan verdiend heeft, bij mij zou dit moeite hebben om de bovenste 4000 te halen.
528 Creedence Clearwater Revival - Born on the Bayou: Voor mij is dit toch wel de minste van CCR, vergeleken met de rest van hun werk vind ik hem wat aan de eentonige kant. Vooral zo'n refrein waarin alleen de titel steeds wordt herhaald vind ik nooit zo inspirerend.
531 George Baker Selection - Little Green Bag: Af en toe best geinig, George Baker. Ook wel een sympathieke vent volgens mij, als hij niet te veel zuipt. Maar het is ook wel een beetje simpel volksvermaak, laten we eerlijk zijn. Ik moet altijd nog denken aan de optredens die ik begin jaren '10 van hem heb gezien op obscure kleine festivalletjes op marktpleinen waar hij dan doodleuk twee keer op een avond optreedt en/of gewoon twee keer Paloma Blanca in zijn set doet, omdat dat toch de enige is die mensen kunnen meezingen. En dan de onvermijdelijke polonaise. Dan kan het muzikaal echt wel een stuk beter in elkaar zitten dan een André Hazes, maar krijg je toch een beetje die vibes.
  Redactie Sport zondag 21 september 2025 @ 23:03:40 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218839174
We zitten wel echt bij de nummers waarbij ik er even iets langer wakker blijf tijdens de lijst. Dit is echt geweldig materiaal.

525 Tom Tom Club - Wordy Rappinghood

Zijprojectje van Talking Heads-leden Tina Weymouth en Chris Frantz dat zowaar nog chaotischer is dan de pratende hoofden zelf. Wordy Rappinghood was zo'n succes dat ze het nog een aantal keer probeerden. Een nummer in de stijl van Rapture en Magnificent Seven met een new wave-geluid maar rapachtige vocalen. Ik vind die mix van dat dansbare funky geluid dat toch nog wel geschikt is voor 'rockisten' gecombineerd met die toch-niet-helemaal rapvocalen echt heel lekker. Van 1999 tot 2002 in de lijst, met plek 1237 in 2000 als hoogste notering. In 2009 mocht ie nog een keer meedoen op 1990.

524 Taylor Swift - Shake It Off

Qua pure pophits is dit een van de beste van Taylor. Vlot, energiek, leuke hook.. maar toch niet zo succesvol doordat Taylor een dealtje had met Tidal of whatever. Ja, dat bleek niet handig, dan scoor je geen hits. Inmiddels zit iedereen vast aan die corrupte Zweden die vooral geld uitbetalen aan nutteloze producenten van AI-geluiden, een verschrikking. Dan nog liever de Bankzitters, al komt dat aardig in de buurt van AI-geluid. Nee, dit is hoe popmuziek hoort te klinken. Behalve dan dat het een campagnelied voor Bontenbal had kunnen zijn. Je kunt niet alles hebben. Deze van Taylor stond er zowaar eens altijd in sinds 2015, toen een jaartje op 810 maar daarna jaren in het onderste kwart. Maar dat betekent niet dat de Taylor-hype niets heeft gedaan, want inmiddels staat het lied op 578.

523 The Kinks - Shangri-La

De eerste anderhalve minuut doet me niet zoveel, maar daarna zijn het de folky Kinks op hun best. Ja, de band is op hun best als ouderwetse rommelrockband, maar in latere nummers zit ook heel veel kwaliteit, The Village Green Preservation Society en Arthur zijn echt wel mooie platen, die commercieel wel wat minder deden. Bij Village Green is er alleen een bijgevoegde bonustrack die de lijst haalt, hier is het alleen Shangri-La. Maar dat tweeluik is wat mij betreft echt een aanrader en als dit losgaat is het echt goed. Ik ben wel de enige die dat vindt, buiten de band zelf. 1231 in 1999 en 962 in 2000, maar daar bleef het bij.

SPOILER: 522-501
pi_218840219
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
de versie van 20 minuten had gemogen. Die horen we helaas niet
Deze zit dus al het hele jaar om een of andere onduidelijke reden in dat non-stop Top 2000 nachtprogramma, waar verder alleen maar de noteringen van 2024 in zitten. Al 3 jaar niet meer genoteerd en nooit in deze versie, maar dit jaar al tien keer op die manier voorbijgekomen, ergens rond 3.22 in de nacht.
  maandag 22 september 2025 @ 09:19:25 #84
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_218840673
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 08:15 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Deze zit dus al het hele jaar om een of andere onduidelijke reden in dat non-stop Top 2000 nachtprogramma, waar verder alleen maar de noteringen van 2024 in zitten. Al 3 jaar niet meer genoteerd en nooit in deze versie, maar dit jaar al tien keer op die manier voorbijgekomen, ergens rond 3.22 in de nacht.
Die Autobahn bij 1 keer gebleven?
pi_218841209
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Die Autobahn bij 1 keer gebleven?
Ja. Er is rond die concerten wel veel ander Kraftwerk gedraaid, terwijl ik toen juist nog wel een keer die albumversie verwacht had.
pi_218842622
Een gemiddelde set van liedjes, met een paar goeie, een paar mindere en een paar LeAnn Rimes-deuntjes.

Hoewel Daydream Believer sinds de versie Priske Believer voor altijd aan een coach die er niet zo veel van kon doet denken, is dat hier de favoriet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_218843096
pi_218843130
Die 20 minuten versie van Get Ready is toch de live-versie?
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218843606
quote:
Dat gegeil altijd op dat muzikaal niet al te geweldige decennium :P
The script for tears
pi_218843634
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
En dan nog zonder die foute uur meuk gerekend.
pi_218843640
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Ja, wel oneens, maar dat kan natuurlijk.
pi_218843644
Er zijn toch moeiteloos 500 goede platen uit de jaren 90 op te sommen? 2 doet het niet, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn toch?
pi_218843838
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:11 schreef Tussle266 het volgende:
Er zijn toch moeiteloos 500 goede platen uit de jaren 90 op te sommen? 2 doet het niet, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn toch?
Keuzelijst zal vast rijk gevuld zijn met Rabbering approved Eurodance
The script for tears
  maandag 22 september 2025 @ 15:47:42 #94
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_218843840
Kan ik 35 keer op Everlong stemmen?
pi_218843856
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan ik 35 keer op Everlong stemmen?
Als je de app downloadt mag alles.
pi_218844704
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

501 Rare Earth - Get Ready

Bohh, die live / lange versie is wel echt verdomd lekker zeg _O_

Vraag me trouwens af of de Engelse versie van Major Tom ooit in de lijst heeft gestaan. En dan bedoel ik niet die van Bowie :P
Die versie doet echt zwaar onder voor het origineel wat mij betreft.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_218844995
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 17:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Vraag me trouwens af of de Engelse versie van Major Tom ooit in de lijst heeft gestaan. En dan bedoel ik niet die van Bowie :P
Nee. De Italiaanse versie van Bowie ook niet.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218844999
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 17:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Die Engelse versie is echt matig.
  maandag 22 september 2025 @ 18:57:12 #99
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218845075
quote:

[..]
Die is echt heerlijk ja.
pi_218845117
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nee. De Italiaanse versie van Bowie ook niet.
Was wel het hoogtepunt van het ESF dit jaar _O_
The script for tears
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')