Een mannelijke collega van mij zit ziek thuis, dus we kunnen niet samen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:49 schreef YoopY het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te daten, maar persoonlijk elkaar zien, horen en wellicht ruiken (parfum) zou bij mij echt veel hoger aangeschreven staan dan online.
Probeer het gewoon. Tenzij je sociaal onhandig bent natuurlijk.
Misschien kun je samen met serial speeddater @playboy69 gaanquote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een mannelijje collega van mij zit ziek thuis, dus we kunnen niet samen.
En ik ga niet samen met een (vrijgezelle) vrouwelijke collega naar een speeddate-evenement, want dat betekent minder keuze, want je hebt dan één sessie met die vrouwlijke collega.
En alleen naar een speeddate-evenement vind ik toch wel een dingetje, je hebt dan geen sparringspartner met wie je diverse zaken kan bespreken.
Expert op het gebied van daten, inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met serial speeddater @:playboy69 gaan
Slaafjes van de oerdriften. We zijn mensen, met ons brein en ons verstand zijn we in staat om de gekste dingen te bedenken! Ook jij kunt andere dingen belangrijker gaan vinden dan of je weer even je zaakje kunt legen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kan er niet laagdrempelig geneukt worden. De enige reden om nog een vrouw nodig te hebben anno 2025.
Wist niet dat zn account weg is. Dan toch niet overledenquote:Op zondag 14 september 2025 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Expert op het gebied van daten, inderdaad.
Ik schrijf zijn mening zeer hoog aan!
Wat is er nou belangrijker in het leven dan je oerdriften tevreden houden?quote:Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Slaafjes van de oerdriften. We zijn mensen, met ons brein en ons verstand zijn we in staat om de gekste dingen te bedenken! Ook jij kunt andere dingen belangrijker gaan vinden dan of je weer even je zaakje kunt legen.
Ligt eraan wie je jouw ellende kwalijk neemt.quote:Op zondag 14 september 2025 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker in het leven dan je oerdriften tevreden houden?
Gelukkig.quote:Op zondag 14 september 2025 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat zn account weg is. Dan toch niet overleden
Wabliefquote:Op zondag 14 september 2025 17:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je jouw ellende kwalijk neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |