Vertel eens wat je aan je zaad hebt laten testen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:02 schreef Masberum het volgende:
Terwijl mijn zaad o.a. juist gezonder is dan normaal (heb dat laten testen)
Ze kijken hoe actief je zaad beweegt. Bij mij was dat erg actief, ver bovengemiddeld zeiden zequote:Op zondag 14 september 2025 02:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vertel eens wat je aan je zaad hebt laten testen.
Ik ben wel benieuwd wat daaraan te testen is.
Overleeft jouw zaad de spermafrost ?
OK.quote:Op zondag 14 september 2025 02:11 schreef Masberum het volgende:
Ze kijken hoe actief je zaad beweegt. Bij mij was dat erg actief, ver bovengemiddeld zeiden ze
Voor zover ik weet, laat ik nooit topics ontsporen en dat is ook zeker niet mijn bedoeling. Ik weet niet hoe je aan dat beeld komt. Dan zou je me een voorbeeld moeten geven van een topic dat ik zou hebben laten ontsporen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:11 schreef Masberum het volgende:
Ik hoop wel dat je niet probeert om dit topic te laten ontsporen.. want daar heb je een handje van van wat ik heb gezien.. maar hier heb je het eerlijke antwoord.. Sommige mensen hun zaad is veel beter als dat van sommige andere mensen
Nee ik heb mijn zaad daar niet op laten testen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
OK.
En heb je ook laten testen of jouw zaad de spermafrost overleeft? Daarop wordt het zaad van spermadonoren getest bij vruchtbaarheidsklinieken. Daar wordt het zaad van spermadonoren ingevroren op een temperatuur die je beter in Kelvin dan in Celsius kunt uitdrukken, en bij gebruik wordt het weer ontdooid. Voordat een donor wordt aangenomen, wordt er als onderdeel van het selectieproces getest of het zaad van de aspirant donor de spermafrost (zo noem ik het proces van zaad invriezen en weer ontdooien) overleeft. Dat is namelijk niet bij iedereen het geval. Heb je jouw zaad daar ook op laten testen?
[..]
Voor zover ik weet, laat ik nooit topics ontsporen en dat is ook zeker niet mijn bedoeling. Ik weet niet hoe je aan dat beeld komt. Dan zou je me een voorbeeld moeten geven van een topic dat ik zou hebben laten ontsporen.
Als je opschept over de kwaliteit van je zaad, dan kun je wel verwachten dat je daar vragen en/of opmerkingen over krijgt.
Misschien denken veel vrouwen wel dat als een man beweeglijk is op de dansvloer, dat zijn zaadcellen ook wel erg beweeglijk zullen zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 02:02 schreef Masberum het volgende:
Wat is het aan dansen dat bijdraagt aan seksualiteit wat dat betreft?
Naar aanleiding van deze opmerking komt ineens nog een vraag bij me op:quote:Op zondag 14 september 2025 02:02 schreef Masberum het volgende:
Terwijl mijn zaad o.a. juist gezonder is dan normaal (heb dat laten testen)
Leer de twist en je bent binnen.quote:Op zondag 14 september 2025 02:02 schreef Masberum het volgende:
Ik kan niet dansen. Ik kan wel bewegen maar mijn heupen zijn heel stijf en mijn bovenlichaam erg zwaar wat het erg ongemakkelijk maakt om te dansen. Maar mijn pipi werkt wel gewoon en ik heb een mond en tong voor orale behoeftes.. Dat hoort toch juist seksueel te zijn? Maar toch vroeger in de club vond ik zelden (eigenlijk nooit) iemand die geïnteresseerd was in mij, ook de keren dat ik wel wat probeerde te dansen.. Wat is het aan dansen dat bijdraagt aan seksualiteit wat dat betreft? Want blijkbaar waren anderen die wel konden dansen aantrekkelijker daarom. Terwijl mijn zaad o.a. juist gezonder is dan normaal (heb dat laten testen)
Om zaad in een vrouw te injecteren is geen soepele beweging van de man nodig. En ook voor plezier voor de vrouw niet, als de man gewoon stil ligt maar een flinke stijve heeft dan kan de vrouw met haar bewegingen alles wel extra fijn maken. Wat je zegt is niet logischquote:Op zondag 14 september 2025 22:01 schreef Groepfunder het volgende:
Het antwoord lijkt mij tamelijk voor de hand liggend: een soepele beweging maakt de seks lekkerder. Dat een vrouw liever een soepele vent dan een houten hark in haar bed heeft, lijkt mij nogal logisch. Zelfs als die hark over superzaaad beschikt.
Niemand zit te wachten op een stijve hark in bed die het allemaal maar over zich heen laat komen.quote:Op maandag 15 september 2025 02:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Om zaad in een vrouw te injecteren is geen soepele beweging van de man nodig. En ook voor plezier voor de vrouw niet, als de man gewoon stil ligt maar een flinke stijve heeft dan kan de vrouw met haar bewegingen alles wel extra fijn maken. Wat je zegt is niet logisch
quote:Op maandag 15 september 2025 02:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Om zaad in een vrouw te injecteren is geen soepele beweging van de man nodig. En ook voor plezier voor de vrouw niet, als de man gewoon stil ligt maar een flinke stijve heeft dan kan de vrouw met haar bewegingen alles wel extra fijn maken. Wat je zegt is niet logisch
De Paus is heel teleurgesteld in deze post…quote:Op maandag 15 september 2025 17:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een man die goed kan dansen heeft een goede lichaamsbeheersing en inderdaad soepelheid en bewegelijke heupen.
Dingen die toevallig een minnaar goed maken.
Dat is de enige reden.
Dat zaad is alleen belangrijk bij conceptie. De overgrote meerderheid van de seks is niet bedoeld voor conceptie maar voor het plezier.
quote:Op maandag 15 september 2025 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Paus is heel teleurgesteld in deze post…
Nou ik denk dat er best wel heel veel andere dingen belangrijker zijn als je een goede minnaar wil zijn.. Je hoeft niet soepel te zijn om iets ergens in te steken. Zolang de vrouw het maar is dan is het klaar. En wat betreft plezier, beetje verkeerde woordkeuze. Is gewoon uit geiligheid. Een pretpark doe je voor het plezier, of world of warcraftquote:Op maandag 15 september 2025 17:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Een man die goed kan dansen heeft een goede lichaamsbeheersing en inderdaad soepelheid en bewegelijke heupen.
Dingen die toevallig een minnaar goed maken.
Dat is de enige reden.
Dat zaad is alleen belangrijk bij conceptie. De overgrote meerderheid van de seks is niet bedoeld voor conceptie maar voor het plezier.
Je hebt dus geen idee hoe belangrijk ritme is.quote:Op maandag 15 september 2025 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er best wel heel veel andere dingen belangrijker zijn als je een goede minnaar wil zijn.. Je hoeft niet soepel te zijn om iets ergens in te steken. Zolang de vrouw het maar is dan is het klaar. En wat betreft plezier, beetje verkeerde woordkeuze. Is gewoon uit geiligheid. Een pretpark doe je voor het plezier, of world of warcraft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |