Je vriendin maakt bij mij gerust een sigaretje roken als we klaar zijn hoor, zet ik gewoon het raam van het slaapkamerraam open. Ik krijg er altijd zat voor terug.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:03 schreef InzolVC het volgende:
Zullen deze smeerlappen nog een keer allemaal tegelijk deaud neer vallen?
Zodat anderen weer gerust en normaal kunnen ademhalen?
Niet-rokers zijn hun hele leven lang sociaal geweest met rokers. En hebben die smerigheid van rokers altijd gepikt. Het mag nu toch ook wel een keer klaar zijn die tolerantie?
Ze geeft je bijles Nederlands?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je vriendin maakt bij mij gerust een sigaretje roken als we klaar zijn hoor, zet ik gewoon het raam van het slaapkamerraam open.
Nee, die krijg ik van jouw zus. Nemen we samen de Nederlandse vertaling van de Kama Sutra door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ze geeft je bijles Nederlands?
Mijn zus verleent snoezelzorg dus dat zou inderdaad goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik van jouw zus. Nemen we samen de Nederlandse vertaling van de Kama Sutra door.
Stem dan op 29 oktober op FVD. Zij zijn de enigen die echt werk willen maken van het stoppen, en waar mogelijk het terugdraaien van de massa-immigratie en de omvolking. Pas dan kun je weer normaal ademhalen in de grote steden en in het openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Anti rokers 😂😂😂😂😂😂
Ik heb de smerige geuren van sommige lang genoeg gepikt maar daar doen we ook helemaal niets aan
Mazzel
Ik ben een incel, ik heb dus geen vriendin. En nu?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je vriendin maakt bij mij gerust een sigaretje roken als we klaar zijn hoor, zet ik gewoon het raam van het slaapkamerraam open. Ik krijg er altijd zat voor terug.
Het zijn over het algemeen vooral rechtse mensen die roken, hoe kijk je daar dan tegenaan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:20 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Stem dan op 29 oktober op FVD. Zij zijn de enigen die echt werk willen maken van het stoppen, en waar mogelijk het terugdraaien van de massa-immigratie en de omvolking. Pas dan kun je weer normaal ademhalen in de grote steden en in het openbaar vervoer.
Fuck fvd, nazi partijquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:20 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Stem dan op 29 oktober op FVD. Zij zijn de enigen die echt werk willen maken van het stoppen, en waar mogelijk het terugdraaien van de massa-immigratie en de omvolking. Pas dan kun je weer normaal ademhalen in de grote steden en in het openbaar vervoer.
Het spijt me, maar dat vind ik echt vies. Zoenen met een meid die net gerookt heeft smaakt alsof je een asbak leeg likt.quote:Op zondag 14 september 2025 07:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik hou niet van rook en ben geen roker, maar zoenen met een meid die net gerookt heeft vind ik dan weer wel wat hebben, the duality of man
Moet natuurlijk wel eentje zoenen die menthol heb gepaft. En daarna gerookte palingquote:Op zondag 14 september 2025 08:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat vind ik echt vies. Zoenen met een meid die net gerookt heeft smaakt alsof je een asbak leeg likt.
Wielrenners ook.quote:Op zondag 14 september 2025 08:05 schreef Jahr00n het volgende:
- roken
- fatbikes
- vapen
- energy drank
- frikandelbroodjes
- hoodies
allemaal oppakken, vernederen uitzetten of gevangen nemen
Ga roken, bij het rookhok zitten soms leuke en gewillige deernes. Dan doe je net alsof je geen aansteker bij je hebt en BAM een opening voor een leuk gesprekje waarin je haar kunt verleiden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik ben een incel, ik heb dus geen vriendin. En nu?
Ik ben 5 jaar gestopt met roken en ik heb er nog steeds zin in.Dat is dan zo een stemmetje dat in je zit dat zegt "ga maar een pakje Marlboro kopen, 1 kan geen kwaad."quote:Op zondag 14 september 2025 08:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Roken is smerig, absoluut. Maar de grootste smeerlappen zijn de fabrikanten die zorgen dat mensen gruwelijk verslaafd blijven aan die zooi. Bovendien heb ik het idee dat peuken steeds scherper en smeriger ruiken dan pakweg 25 jaar geleden. Mijn moeder rookte vanaf haar puberjaren,als kind geboren vlak na de oorlog. In de jaren 60 en 70 was het vrij normaal dat je rookte. Als kind zat je in een huis en auto vol rook, je leraar rookte zelfs voor de klas. Ze wisten toen niet beter. De jongeren die nu roken weten beter, en het is gewoon oliedom.
Ik heb het wel gezien bij mijn moeder. Gelukkig zelf nooit gerookt, maar wel genoeg binnen gekregen helaas. Ik vond het vooral erg om te zien toen ze vanwege artrose eigenlijk niet veel meer kon. Toen rookte ze uit verveling 50-60 sigaretten per dag.quote:Op zondag 14 september 2025 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar gestopt met roken en ik heb er nog steeds zin in.Dat is dan zo een stemmetje dat in je zit dat zegt "ga maar een pakje Marlboro kopen, 1 kan geen kwaad."
Dat is nog steeds je verslaving die praat. De meeste mensen weten niet half hoe verslavend nicotine is, denk ik.
Ja, ik nu wel![]()
Mijn moeder precies hetzelfde verhaal. Terwijl ze verpleegkundige is/was.quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien bij mijn moeder. Gelukkig zelf nooit gerookt, maar wel genoeg binnen gekregen helaas. Ik vond het vooral erg om te zien toen ze vanwege artrose eigenlijk niet veel meer kon. Toen rookte ze uit verveling 50-60 sigaretten per dag.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn moeder precies hetzelfde verhaal. Terwijl ze verpleegkundige is/was.
Maar ik zal eerlijk zijn; het was voor mij heel moeilijk om te stoppen, en ik weet dat ik ook nooit meer 1 sigaret mag roken. Want dan ben ik weer verslaafd. Dus al helemaal geen pakje.
In de top tien van meest verslavende middelen staat nicotine op 3. Na heroine en crack.
https://changesggz.nl/blo(...)e%20optreedt%20groot.
En toch begon zo rond 1960 het percentage volwassen mannen dat rookte al langzaamaan af te nemen. Bij de vrouwen nam het roken toen juist toe.quote:Op zondag 14 september 2025 08:46 schreef Seeburg54 het volgende:
In de jaren 60 en 70 was het vrij normaal dat je rookte.
Heb je vaak zin of zo heel af en toe?quote:Op zondag 14 september 2025 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar gestopt met roken en ik heb er nog steeds zin in.Dat is dan zo een stemmetje dat in je zit dat zegt "ga maar een pakje Marlboro kopen, 1 kan geen kwaad."
Dat is nog steeds je verslaving die praat. De meeste mensen weten niet half hoe verslavend nicotine is, denk ik.
Ja, ik nu wel![]()
Heel af en toe, vooral als ik veel stress heb. Dan moet ik mezelf streng toespreken.Dat is tot nu toe altijd nog gelukt.quote:Op zondag 14 september 2025 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je vaak zin of zo heel af en toe?
Niks van gemerkt in mijn jeugd.quote:Op zondag 14 september 2025 15:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En toch begon zo rond 1960 het percentage volwassen mannen dat rookte al langzaamaan af te nemen. Bij de vrouwen nam het roken toen juist toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |