Ik hoop dat dat toch wat eerder komt tijdens m'n nieuwe baanquote:
Ah joh, leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat toch wat eerder komt tijdens m'n nieuwe baan
Gelukkig heb ik nu nog bijna een heel jaar om me mentaal voor te bereiden.
Trusten!quote:
vast wel en misschien wordt je dit jaar nog wel door iets blij verrastquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat 2026 een beter jaar gaat worden voor mij.
hmm, plankjes zijn leuk, sommige mineralen zijn leuk maar als een set staan ze hier ook niet op de raderquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
Best veel mensen zijn enthousiast over deze set die uitkomt maar ik zou hem nooit kopen iig.
[ afbeelding ]
Behalve LEGO zou ik niet weten wat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vast wel en misschien wordt je dit jaar nog wel door iets blij verrast
Vraag altijd een beetje af waar je al die random setjes allemaal neer moet zetten. Het past ook niet ergens bij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, plankjes zijn leuk, sommige mineralen zijn leuk maar als een set staan ze hier ook niet op de rader
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
Gecondoleerd Koen en heel veel sterkte voor iedereen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
hmmmmquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Behalve LEGO zou ik niet weten wat.
Wat is dat voor penis lookalike rechtsonder?quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:44 schreef Ama het volgende:
Best veel mensen zijn enthousiast over deze set die uitkomt maar ik zou hem nooit kopen iig.
[ link | afbeelding ]
als je weinig sets hebt dan maakt het allemaal een stuk minder uit imhoquote:Op zaterdag 13 september 2025 23:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag altijd een beetje af waar je al die random setjes allemaal neer moet zetten. Het past ook niet ergens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |