Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukkenquote:
Dat zou ik ook weleens willen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukken
ik weet, kind heeft zijn pijlen op Pieterburenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
@:sacha, op het buureiland hebben ze ook zeehonden en Japanners:
Bekijk deze YouTube-video
Ieder jaar lijkt die zomer wel steeds korterquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
ik deel deze mening nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
Dan moet je het niet lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen.
Ik ook nietquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze spelen in Nimwegen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar @:Crack_
Ik heb echt genoten van Elisabeth. Vooral diegene die de Dood speelde, Wat een stem![]()
lekker lui zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
nog plannen voor het restje van de avond ?
Gamenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
dan heb jij die optie nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een optie, ik heb nog veel te veel te doen eigenlijk daarvoor
radio49 luisteren zoals meestal op zaterdagavond..quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
Straks lekker slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |