Ik heb net voor het eerst bij PicNic besteldquote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Honger, nergens zin in wat ik in huis heb.
Maar dan schommelt dat ding mee naar achterquote:Op zondag 14 september 2025 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo je komt er niet in, je laat je toch gewoon met je kont erin vallen?
Hij leek me wel leuk voor op m'n balkon. Doek eroverheen voor schaduw. Maar ik mis een bepaalde motoriek.quote:Op zondag 14 september 2025 11:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil er best een voor hier kopen. Maar ik ben bang dat mijn balkonnetje te klein is...
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.quote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff nog nooit zo veel vakantie stress gehad. Geen idee waarom. Hopelijk valt het zo weg als ik in de auto zit. Of anders op de boot.
Als het nou ERGENS zeker niet aan ligt..quote:Op zondag 14 september 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een beetje voorbereiden.
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.quote:Op zondag 14 september 2025 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna schommelt het weer mee naar voren totdat het stil hangt?
Onvrijwillige seksschommel.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
hmm winkel zeker dicht vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n hoortoestel doet het niet meer
Ja dat is de bedoeling truus, lekker erin wippen en schommelenquote:Op zondag 14 september 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan schommelt dat ding mee naar achter
fixedquote:Op zondag 14 september 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling truus, lekker wippen
Ik ben bang dat ik je niet snap.quote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan hang ik in dat ding met m'n benen omhoog.
quote:Op zondag 14 september 2025 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet snap.
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie wekenquote:Op zondag 14 september 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm winkel zeker dicht vandaag?
Ja! Preciesquote:Op zondag 14 september 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ook ondingen, alsof zo'n face hugger uit Aliens je bespringt
quote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachtenquote:Op zondag 14 september 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een afspraak duurt sowieso drie weken
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.quote:Op zondag 14 september 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon langs ? kan je toch niet 3 weken op wachten
Dat zijn eitjes van een naaktslak.quote:Op zondag 14 september 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja morgen even kijken, ben deze week niet thuis. Maar heb al langer problemen met m'n rechter oor dus volgende week misschien naar de huisarts. Misschien zit er gewoon een dikke prop in m'n oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |