quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit geld kan ik je moeder voor 10 jaar kopen
Met dit geld kan ik een paar duizend keer naar de wallenquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Alles is bespreekbaarquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe tevreden ben je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedrag is maar een kwart van wat je beweert in de TT. En waarom zou je je geld in Ford stoppen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:15 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaat een fnord illuminati kaart geen tesla illuminati kaartquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat bedrag is maar een kwart van wat je beweert in de TT. En waarom zou je je geld in Ford stoppen?
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Er bestaat een fnord illuminati kaart geen tesla illuminati kaart
“Never bet against America”quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
$0,15 dividend per aandeel per kwartaal.
Het aandeel zal eerder dalen dan stijgen door de tariff van Trump. Onderdelen van toeleveranciers zijn daardoor duur en dat drukt de winst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |