SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja die hoeft er toch niks meer meequote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
bijzonder welquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
Oh ze laten even bij Reizen Waes zien hoe ze 25 kilo aan hun ballen hangen en ermee zwaaien en ook nog iemand van 87 jaar die 80 kilo eraan had hangen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
das meer dan ik er aan zou willen hangen
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.quote:
dat zeker.. en op werk verkopen we ook wel van die gewichten om eraan te hangen, maar zelfs dat vind ik al heel wat als ik er over nadenkquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook al best zwaar als je dit nooit eerder hebt gedaan.
klopt zo op de deur?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit klopt duidelijk als vuurwerk.
Klopt de deur eruit.quote:
zo met de deur in huis vallenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt de deur eruit.
Lolquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
Nou ik kan het niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Ziet er ook niet moeilijk uit om te maken
ja.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vuurwerk klopt want de bel doet het niet?
leukquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
@:ama
voor je tuinstoelen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |