Profiel was: deranged liberal, toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat voor profiel had de vermeende dader ook alweer. Mijn geheugen laat me even in de steek...
Doet me hier aan denken...quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:33 schreef Viesdik het volgende:
Iemand is z'n baan kwijt omdat'ie danste op de dood van kirk. Niet captain kirk maar charlie kirk.
[ x ]
Cijfer voor dit filmpje?
Klacht: deranged liberals
Kwam voorbij op xquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:35 schreef Marsenal het volgende:
Wacht even de comments bij dit filmpje zijn twee maanden oud.
Dit is toch geen fakenews, @:viesdik?
Ik hoop dat je hiervan geleerd hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef Viesdik het volgende:
Hier mag een slot op. Ga die gaat geluk blokken
Sorry ik weiger op slot te doenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef Viesdik het volgende:
Hier mag een slot op. Ga die gaat geluk blokken
Incidentquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Pijnlijke afgang weer dit
[ afbeelding ]
Duidelijk fake news. Roer maar wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry ik weiger op slot te doen
Dan kun je nu bij het UWV een werkloosheidsuitkering aanvragenquote:Op maandag 15 september 2025 17:58 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Het uwv heeft mij ook ontslagen nadat ik zei geen idee te hebben wie charlie kirk is en het me vrij weinig boeit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |