abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2025 @ 11:03:34 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218748375
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:02 schreef Puala het volgende:

[..]
Ja kijk en daar ben ik dus te lui voor. Ik denk zelf na, schreeuw kreten/opsommingen en laat chatgpt er de leesbare tekst van brouwen :@
En dan hopen dat het goed is? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218748379
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En dan hopen dat het goed is? :D
Tot op heden is het resultaat een 7,5 en 8,4. Dus studiematig gaat het wat mij betreft goed ja ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2025 @ 11:04:21 #154
Brabo Bastard
pi_218748383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:03 schreef Puala het volgende:

[..]
Tot op heden is het resultaat een 7,5 en 8,4. Dus studiematig gaat het wat mij betreft goed ja ;)
Gelukkig schat ik jou wat hoger in dan de gemiddelde student :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218748388
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
ik ben geen echte voorstander van AI..
ik heb wel toepassingen gezien waarbij het daadwerkelijk tijd kan gaan schelen (bv antwoorden opstellen of zelfs gewoon gelijk versturen in een ticketsysteem)
Automatisch notulen maken van een teamsvergadering gaat ook verrassend goed moet ik zeggen. Herkent vrijwel foutloos wie wat zegt, negeert geaarzel "uuuh.... hoe zeg je dat..... kom hoe heet het ook weer...ehmm" en ook verhitte discussie worden gewoon feitelijk weggezet. "Jantje ergert zich aan X, Pietje vraagt of iemand hier een verklaring voor heeft. Niemand heeft een verklaring." etc.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218748395
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gelukkig schat ik jou wat hoger in dan de gemiddelde student :+
Tsja. Geen idee hoe de rest van de klas t goed, maar hier werkt t best prima op deze manier. Belangrijkste is vooral dat ik leer dat er bepaalde modellen zijn en dat je die op juiste momenten moet toepassen. Vond vorige module de 'hier heb je er 20, kies er 3 en onderbouw waarom je ze gebruikt' nuttiger dan de module er voor dat alles voorgekauwd werd.
De huidige module is weer een stapje hoger 'kies ze zelf maar uit, alles is goed' en dat vind ik duidelijk lastiger. Het zou fijn zijn als hij de marketing modellen ff ergens als linkje zou droppen. Want zien welk model voor marketing, welke voor strategische vraagstukken zijn vind ik nog lastig merk ik.
pi_218748402
ik was te lui voor havo/hbo
quote:
weekend?
pi_218748420
Ver voor AI dit, mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen allemaal zodat ze niet hoefden te lezen,het leuke was de verschillende cijfers die ze kregen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:28 #159
Brabo Bastard
pi_218748426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ver voor AI dit, mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen allemaal zodat ze niet hoefden te lezen,het leuke was de verschillende cijfers die ze kregen.
Verschillende leraren ook zeker? :+
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:59 #160
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218748428
Cijfers voor boekverslagen? Gewoon een vinkje van voldoet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_218748429
quote:
als ik dat had gedaan hadden mn ouders daar "gepaste maatregelen" op getroffen :')
pi_218748430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Verschillende leraren ook zeker? :+
En verschillende opleidingen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2025 @ 11:11:56 #163
Brabo Bastard
pi_218748432
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]
als ik dat had gedaan hadden mn ouders daar "gepaste maatregelen" op getroffen :')
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218748436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]
Dat bespraken we niet aan de keukentafel. ;)
pi_218748437
quote:
verder wel terecht hoor imho :@
pi_218748438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Cijfers voor boekverslagen? Gewoon een vinkje van voldoet
Het ene jaar kreeg ik een cijfer en het andere jaar een vinkje.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218748439
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat bespraken we niet aan de keukentafel. ;)
linksom of rechtsom kwamen die er wel achter :Y
pi_218748442
quote:
Een vriendin deed dit een keer bij techniek

We moesten een houten dobbelsteen maken. Ik was klaar en liet de mijne zien en kreeg een vrij hoog cijfer. Zij was nog bezig met die van haar.

Ging ze later in de les met mijn dobbelsteen naar hem toe. Kreeg ze een lager cijfer :')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_218748452
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:

[..]

We moesten een houten dobbelsteen maken. Ik was klaar en liet de mijne zien en kreeg een vrij hoog cijfer. Zij was nog bezig met die van haar.

Ging ze later in de les met mijn dobbelsteen naar hem toe. Kreeg ze een lager cijfer :')
Bij techniek gingen we naar de tafeltennistafel buiten, want de docent was vaak niet aanwezig. :@
De deur van het lokaal kwam op het schoolplein uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 12 september 2025 @ 11:16:33 #170
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218748464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het ene jaar kreeg ik een cijfer en het andere jaar een vinkje.
in de 2e fase mochten er geen cijfers voor gegeven worden
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_218748474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Yes korte update gehad, straks bellen we. Blijkbaar goed te behandelen maar ze moet wel het hele circus ondergaan zei ze
Oh, nou ja, redelijk goed nieuws dus.
pi_218748483
quote:

[..]

_O- Ik heb bij bakkerijles wel regelmatig de bakplaat van leraar en de mijne omgewisseld. En dan gaf hij zichzelf een cijfer.
pi_218748505
als jullie moesten koken/bakken; moest je dan altijd je eigen creaties proeven, ookal lustte je een ingredient niet? (bv uitsmijter met tomaat en tomaat vond je niet te hachelen?)

zelf nooit last van gehad, enige wat ik volgens mij ooit gebakken heb is een pannenkoek _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 september 2025 @ 11:22:28 #174
Brabo Bastard
pi_218748507
quote:

[..]

:D

Ze had geen hoog cijfer gegooid :+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_218748511
Nou ik heb ook weleens iets stouts gedaan op school. Sjongejonge. Hope yall proud of yerselves :6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')