En dan hopen dat het goed is?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja kijk en daar ben ik dus te lui voor. Ik denk zelf na, schreeuw kreten/opsommingen en laat chatgpt er de leesbare tekst van brouwen
Tot op heden is het resultaat een 7,5 en 8,4. Dus studiematig gaat het wat mij betreft goed jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan hopen dat het goed is?
Gelukkig schat ik jou wat hoger in dan de gemiddelde studentquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Tot op heden is het resultaat een 7,5 en 8,4. Dus studiematig gaat het wat mij betreft goed ja
Automatisch notulen maken van een teamsvergadering gaat ook verrassend goed moet ik zeggen. Herkent vrijwel foutloos wie wat zegt, negeert geaarzel "uuuh.... hoe zeg je dat..... kom hoe heet het ook weer...ehmm" en ook verhitte discussie worden gewoon feitelijk weggezet. "Jantje ergert zich aan X, Pietje vraagt of iemand hier een verklaring voor heeft. Niemand heeft een verklaring." etc.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
ik ben geen echte voorstander van AI..
ik heb wel toepassingen gezien waarbij het daadwerkelijk tijd kan gaan schelen (bv antwoorden opstellen of zelfs gewoon gelijk versturen in een ticketsysteem)
Tsja. Geen idee hoe de rest van de klas t goed, maar hier werkt t best prima op deze manier. Belangrijkste is vooral dat ik leer dat er bepaalde modellen zijn en dat je die op juiste momenten moet toepassen. Vond vorige module de 'hier heb je er 20, kies er 3 en onderbouw waarom je ze gebruikt' nuttiger dan de module er voor dat alles voorgekauwd werd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig schat ik jou wat hoger in dan de gemiddelde student
Verschillende leraren ook zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ver voor AI dit, mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen allemaal zodat ze niet hoefden te lezen,het leuke was de verschillende cijfers die ze kregen.
als ik dat had gedaan hadden mn ouders daar "gepaste maatregelen" op getroffenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ver voor AI dit, mijn broertjes en zusjes gebruikten mijn boekverslagen allemaal zodat ze niet hoefden te lezen,het leuke was de verschillende cijfers die ze kregen.
En verschillende opleidingen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verschillende leraren ook zeker?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan hadden mn ouders daar "gepaste maatregelen" op getroffen
Dat bespraken we niet aan de keukentafel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan hadden mn ouders daar "gepaste maatregelen" op getroffen
Het ene jaar kreeg ik een cijfer en het andere jaar een vinkje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Cijfers voor boekverslagen? Gewoon een vinkje van voldoet
linksom of rechtsom kwamen die er wel achterquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bespraken we niet aan de keukentafel.
Een vriendin deed dit een keer bij techniekquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Bij techniek gingen we naar de tafeltennistafel buiten, want de docent was vaak niet aanwezig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin deed dit een keer bij techniek
We moesten een houten dobbelsteen maken. Ik was klaar en liet de mijne zien en kreeg een vrij hoog cijfer. Zij was nog bezig met die van haar.
Ging ze later in de les met mijn dobbelsteen naar hem toe. Kreeg ze een lager cijfer
in de 2e fase mochten er geen cijfers voor gegeven wordenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ene jaar kreeg ik een cijfer en het andere jaar een vinkje.
Oh, nou ja, redelijk goed nieuws dus.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes korte update gehad, straks bellen we. Blijkbaar goed te behandelen maar ze moet wel het hele circus ondergaan zei ze
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
We moesten een houten dobbelsteen maken. Ik was klaar en liet de mijne zien en kreeg een vrij hoog cijfer. Zij was nog bezig met die van haar.
Ging ze later in de les met mijn dobbelsteen naar hem toe. Kreeg ze een lager cijfer
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |