quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als distilleren bij Scheikunde er ook onder valt...?
je krijgt onbekend pakketje?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens DHL express is pakket eindelijk onderweg.
Ik ben benieuwd wat het is.
quote:
Ik was het niet want ik heb je adres nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens DHL express is pakket eindelijk onderweg.
Ik ben benieuwd wat het is.
daar geen T&T van gekregen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gok bordspel van kickstarter, omdat het bedrijf waar het vandaan komt een warehouse is.
Anders offer je toch gewoon een paar van je eigen ledematen op om hem te voeden? Je houdt van m of niet...quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar mag weer een maand blijven. Zijn eten werd bezorgd
Nee, geen T&T ontvangen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar geen T&T van gekregen dan?
ik heb ook pakketje onderweg.. een boxed game, laatste die nog geleverd moest worden voorlopig
Hij krijgt echt alles alquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders offer je toch gewoon een paar van je eigen ledematen op om hem te voeden? Je houdt van m of niet...
Nou jij nogquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar mag weer een maand blijven. Zijn eten werd bezorgd
Hier de hele ochtend al zonquote:
Stel je voor dat je net vandaag voor een maand eten hebt gekocht voor je hond. Moet je tenminste nog een maand door dat schijtweer naar buiten met zo'n mormel.quote:
Gewoon aan een boom binden met al het eten er naast.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je voor dat je net vandaag voor een maand eten hebt gekocht voor je hond. Moet je tenminste nog een maand door dat schijtweer naar buiten met zo'n mormel.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Waait flink ja. Verder heerlijk zonnig hier eigenlijk. Maar ja de warmte is wel geschiedenis ja.
Laat me niet tegenhouden door de wind.quote:
Was lekker!quote:
Dan maar hopen dat er nog iets isquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef mschol het volgende:
zo even naar de markt, eens kijken of daar lekker brood te halen valt nog.. ben wat laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |