quote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelf gebakken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook zwart met lichtjes
Hele felle lichtjes die ook herrie maken
Nog net op tijd voordat er geen updates meer worden gegeven.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu alles aan het updaten. Oud beestje.
haren een idee?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar moet nog iets hebben voor op de fiets zodat zijn oren niet zo koud worden.
Die arme poep
Duur dekentjequote:
Telt de bank met een dekentje ook?quote:
Ik vind dat ie er zelfs twee heeft verdiendquote:Op donderdag 11 september 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)e-om-ijsland-1781802
@:Nattekat, die heeft ook wel een muffin verdiend
Nee want je ligt nog niet te slapenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt de bank met een dekentje ook?
Je bent in een gulle bui vandaag. Of heb je er zelf ook stiekem 2 op?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er zelfs twee heeft verdiend
wellicht ben ik aan het slaaptypenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want je ligt nog niet te slapen
Nee, ik hou het bij 1.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent in een gulle bui vandaag. Of heb je er zelf ook stiekem 2 op?
Nee want ik krijg je teksten nog ontcijferdquote:Op donderdag 11 september 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
wellicht ben ik aan het slaaptypen
Bijnaquote:
Kun je dan nog wel slapen daarna?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben pas net weer thuis van het zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |