@Amaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is de lucht roze. Oh wacht dat zijn de gordijnen
ik heb voor 1 raam momenteel geen gordijn, alleen nog het screen aan de buitenkant..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is de lucht roze. Oh wacht dat zijn de gordijnen
Ik vind het echt mooi gemaakt het tweede seizoen..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afwas gedaan. Huiskamer is voor mijn doen netjes (kan altijd beter).
Ik ga douchen.
Dan een kop T ZZ en nog een aflevering van Wednesday kijken...
hoe is het met de douchekop afgelopen?!quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afwas gedaan. Huiskamer is voor mijn doen netjes (kan altijd beter).
Ik ga douchen.
Dan een kop T ZZ en nog een aflevering van Wednesday kijken...
Hier ook zwart met lichtjesquote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwe lucht hier. Althans, nu zwart met lichtjes.
tijdreisquote:Op donderdag 11 september 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n laptop weer eens aangezwengeld, het is nu 23:54 uur op 31 juli 2024 volgens dat ding
Ik heb er een nieuwe opgezet. Werkt niet optimaal, waarschijnlijk iets met het rubbertje. De woonbegeleiding zou er een huismeester naar laten kijken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is het met de douchekop afgelopen?!
Ik zit echt weer te genieten, ik ga zo aflevering 4 kijken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi gemaakt het tweede seizoen..
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er een nieuwe opgezet. Werkt niet optimaal, waarschijnlijk iets met het rubbertje. De woonbegeleiding zou er een huismeester naar laten kijken.
Maar ik kan op zich prima douchen alleen komt er aan de zijkant nog een straaltje uit...
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen, serie kijken op bed en dan eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
Gute Nacht Freunde
Zelf gebakken natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelf gebakken of zelf gekocht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |