Hey Lieffie, lekker geslapen?quote:
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaalquote:
Ja mamaquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaal
I 2nd this.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaal
Als een rots.quote:
quote:
Kijk eens, dat zijn goede berichtenquote:
In de branding ?quote:
Extra laagje folie zeker ?quote:
quote:
Dan kan je voorlopig wel even verder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb mijn vriezer vol brood, omdat ik afgelopen 2 weken 2x een Too good to go pakket bij de bakker heb opgehaald.
Tot het einde van dit jaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je voorlopig wel even verder.
Had het nodig denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens, dat zijn goede berichten
Altijd en immer.quote:
Zo dan. Ik eet zelf niet zoveel brood. Heel af en toe haal ik een koolhydraat arm halfjequote:
Genen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan dat je niet uitgerust bent na een goed nachtje slapen?
Nou lekker tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had het nodig denk ik.
[..]
Altijd en immer.
O dat is minder, die kan je ook niet ff inruilenquote:
Ik eet ook niet zoveel brood. Dus ik ga het makkelijk halen zo.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Ik eet zelf niet zoveel brood. Heel af en toe haal ik een koolhydraat arm halfje
Hoef je daar geen rekening meer mee te houden dit jaar, je zal niet zonder zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik eet ook niet zoveel brood. Dus ik ga het makkelijk halen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |