Ik vertrouw Rusland niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rusland heeft al erkend dat de drones van hen waren, dus nee.
Alles wat Rusland zegt is een leugenquote:Op donderdag 11 september 2025 17:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vertrouw Rusland niet.
Ja precies, dus als Rusland het erkent is het niet waar en dus een false flag.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alles wat Rusland zegt is een leugen
Toch?
https://unistica.com/wat-(...)-en-ironie-te-leren/quote:Op donderdag 11 september 2025 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt inderdaad ook gewoon letterlijk alle partijen negeren als dat niet in je wereldbeeld past, maar dit is wel heel raar hoor.
Het waren bovendien Shaheds (onder andere) en die heeft Oekraine helemaal niet.
Niet alles zo serieus nemen man, probeer eens te dollenquote:Wat is sarcasme - hoe leer je sarcasme en ironie te leren?
Als je sarcasme niet meteen als zodanig te herkennen is, is het uitstekend sarcasme. Touché.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://unistica.com/wat-(...)-en-ironie-te-leren/
[..]
Niet alles zo serieus nemen man, probeer eens te dollen
Ik had gelijk in de gaten dat uncle sarcastisch was en daar haakte ik op in.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je sarcasme niet meteen als zodanig te herkennen is, is het uitstekend sarcasme. Touché.
Ah de westerse hysterie is amusant om volgen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Het waren bovendien Shaheds (onder andere) en die heeft Oekraine helemaal niet.
In Amerika word je daarvoor afgeknaldquote:Op donderdag 11 september 2025 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
Wij kijken er gewoon anders tegenaan dan jij.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah de westerse hysterie is amusant om volgen.
Daarom de duct tape hé
Eerder opgeraapte (niet ontplofte) drones en wat samen getaped en terug gelanceerd
![]()
Maar nee, we klasseren het graag als een bewuste grove escalatie van Rusland richting NAVO.
Het narratief moet in stand gehouden worden.
quote:Drones op Den Haag? Krappe meerderheid denkt dat Rusland binnen vijf jaar NAVO-land gaat aanvallen
Waren de Russische drones die het luchtruim van Polen binnendrongen een ongeluk of een opzettelijke actie? Meer dan driekwart van de Nederlanders denkt het laatste. Daarnaast is de verwachting dat Rusland in de komende vijf jaar een NAVO-land zal aanvallen, toegenomen. Dat blijkt uit een peiling van het RTL Nieuwspanel.
Ruim acht op de tien Nederlanders (83 procent) denken dat de drones opzettelijk door Rusland op Polen zijn afgevuurd. Omdat het om negentien stuks gaat, geloven veel deelnemers van het RTL Nieuwspanel niet dat dit een ongeluk kan zijn. Volgens deze groep is Rusland de NAVO aan het provoceren en kijkt Poetin hoe ver hij kan gaan.
Slechts zeven procent gaat uit van een ongeluk. Deze deelnemers denken dat de NAVO te sterk is voor Rusland om een oorlog te beginnen en dat Moskou daar geen belang bij heeft.
De verwachting dat Rusland binnen vijf jaar één of meerdere NAVO-landen zal aanvallen, is sinds februari toegenomen. Een krappe meerderheid gelooft nu dat dit zal gebeuren (55 procent). Een half jaar geleden was dat nog minder dan de helft (40 procent).
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-vijf-jaar-navo-land
Eens het lijkt er op dat ze zeg maar een te grote bocht hebben gemaakt Rusland kennende .. deden ze voor deze pleuris oorlog wel vaker om het betreffende NATO land beetje uit te testen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah de westerse hysterie is amusant om volgen.
Daarom de duct tape hé
Eerder opgeraapte (niet ontplofte) drones en wat samen getaped en terug gelanceerd
![]()
Maar nee, we klasseren het graag als een bewuste grove escalatie van Rusland richting NAVO.
Het narratief moet in stand gehouden worden.
Wsl waren het gewoon decoys die blijven vliegen tot brandstof op is.
De russen weten nu wel dat er dus amper luchtafweer voorhanden is als Polen en NL er F16's en F35's achter moeten sturen.![]()
Verder gewoon storm in een glas water
Dat NATO aan de deur van Rusland wil post vatten is dan wel normaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eens het lijkt er op dat ze zeg maar een te grote bocht hebben gemaakt Rusland kennende .. deden ze voor deze pleuris oorlog wel vaker om het betreffende NATO land beetje uit te testen.
Ach man het zijn gewoon lege decoy drones die niemand kunnen neerhalen heeft.quote:Ik denk wel degelijk dat ze dit expres over pools grondgebied hebben laten vliegen zoals ze dit in het verleden ook deden.
Sja en de VS doet nog steeds alsof het niet hun oorlog is.quote:Maar Rusland doet natuurlijk weer alsof hun neus bloed en veel westerse landen nemen het te hoog op.
Zalig de goedgelovigen die denken dat de VS vrede in oekraine nastreven.quote:Btw onderhandelingen tussen Rusland en Oekraïne gaat m de komende tijd nog niet worden.
Sja zelensky heeft gegokt, en verloren.quote:De eisen vanuit Rusland zijn hilarisch Rusland eist Oekraïne om hun deur wagenwijd open te zetten met hun eisen om zodoende gewoon binnen te kunnen wandelen in de toekomst.
Nogmaals zalig de goedgelovigen.quote:Wat ik vermoed is dat Trump straks met Poetin om de tafel gaat zitten om een einde te krijgen aan deze oorlog in de hoop dat Trump zijn felbegeerde Nobelprijs voor vrede in de wacht te kunnen slepen.
Ja Zelensky heeft echt naar de verkeerde mensen geluisterd.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat NATO aan de deur van Rusland wil post vatten is dan wel normaal.
[..]
Ach man het zijn gewoon lege decoy drones die niemand kunnen neerhalen heeft.
Ik ga niet tellen hoeveel geld het westen uitgegeven heeft aan deze lege plastic drones met hun F16s, F35s, bevoorradingsvliegtuigen enz
Russen zullen gelachen hebben.
Dus hun hysterie is hun gegund.
[..]
Sja en de VS doet nog steeds alsof het niet hun oorlog is.
[..]
Zalig de goedgelovigen die denken dat de VS vrede in oekraine nastreven.
Hoofddoel is gewoon Rusland (proberen) verzwakken. Fuck oekraine
En Europa mag zelf economische seppuku plegen. Op bevel van daddy.
Waarna de VS zich richting China zal keren
Het hegemonie spel ten top.
De VS moeten dringend kletsen krijgen en op haar plek gezet worden.
[..]
Sja zelensky heeft gegokt, en verloren.
[..]
Nogmaals zalig de goedgelovigen.
En nobelprijs vrede als je aan de andere kant een pure genocide steunt en faciliteert?
Oh ja zelensky is gewoon de usefull idiot in dit spel.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja Zelensky heeft echt naar de verkeerde mensen geluisterd.
Zoals Johnson, Biden en Nuland.
Ik denk niet dat Zelensky echt kwade bedoelingen had.
Hij is/was gewoon een muppet van wat oorlogszuchtige politici.
Oorlog zuchtig..quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 september 2025 00:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oorlog zuchtig..
Oh jah even vergeten dat Oekraïne deze oorlog begonnen was en Rusland had binnen gevallen..
Stom van me!
Misschien even opnieuw lezen?quote:Op donderdag 18 september 2025 00:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oorlog zuchtig..
Oh jah even vergeten dat Oekraïne deze oorlog begonnen was en Rusland had binnen gevallen..
Stom van me!
Poetin bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hij is/was gewoon een muppet van wat oorlogszuchtige politici.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien even opnieuw lezen?
Ik beweer nergens dat Oekraine een oorlog is begonnen en Rusland binnen is gevallen.
En hierbij suggereer jij dat Zelensky een muppet van Putin is.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt als je hierbij dult op Poetin en zijn aanhang.
We waren het al duidelijk eens dat Rusland Oekraïne binnen viel.
Dus de enige oorlogszuchtige politici bevinden zich in Rusland.
Ja man, die 2 werken gewoon samen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En hierbij suggereer jij dat Zelensky een muppet van Putin is.
Hoe kom je daar nou bij?
Zijn er banden tussen die 2 van vroeger?
quote:17-jarigen krijgen vanaf dinsdag dienstplichtbrief met enquête
Nederlandse jongeren die dit jaar 17 jaar oud zijn of worden, kunnen vanaf dinsdag een brief van Defensie op de deurmat verwachten. Het gaat om de tweede zogenoemde dienstplichtbrief van dit jaar. Het is géén oproep om in dienst te gaan. In de brief zit voor het eerst een enquête waarin jongeren kunnen aangeven hoe zij aankijken tegen werken bij Defensie.
"Met de enquête willen we polsen hoe jongeren naar de krijgsmacht kijken", zegt een woordvoerder van Defensie tegen RTL Nieuws. "Het biedt jongeren ook meteen de kans om bijvoorbeeld reservist te worden of verder te kijken naar een baan bij Defensie."
Maandagmiddag wordt de Kamer geïnformeerd over de brief. "Dinsdag valt hij bij de eerste jongeren op de deurmat. De brief wordt in batches verstuurd, in de loop van de week moet iedereen de brief gehad hebben."
Alle jongens en meisjes krijgen in Nederland als ze 17 jaar worden een dienstplichtbrief thuis. Daarin staat dat je dienstplichtig bent, maar Nederland kent op dit moment geen actieve dienstplicht (en je wordt dus ook nog niet opgeroepen). De brief is alleen een mededeling. In de enquête kun je wél aangeven of je geïnteresseerd bent in een opleiding bij Defensie.
Het versturen van een enquête is nieuw in Nederland. Het idee is afgekeken van Zweden, waar de vragenlijst al langer wordt gebruikt om gemotiveerde jongeren te rekruteren.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)htbrief-dit-keer-met
Och kijk...onze BNW dorpsidioot dropt alweer een compleet zinloze offtopic oneliner.quote:
Niet te veel verwachtingen hebben van een dorpsgek.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Och kijk...onze BNW dorpsidioot dropt alweer een compleet zinloze offtopic oneliner.
Ik verwacht toch enige verbetering als je de brugklas bereikt.
Yes you can!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |