Iets mis met het zand erin ofzoquote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe komen die radioactief.
Werden ze in dezelfde Chinese fabrikant gemaakt waar ook de nucleaire raketten van de Chinezen werden gemaakt?
Onacceptabelquote:Op donderdag 11 september 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Nog even en ik heb geen vrije zaterdag meer voor een vreetmeet.
Ik heb altijd in het Engels gewerkt met Excel, dus ik zou verdwalen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders weet niemand hoe het moet.
Ik heb toch mijn bedenkingen bij die laatste zin.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij ons boekhoudprogramma is de help functie in het Engels. Dat is ook niet praktisch, want de rest is gewoon in het Nederlands.![]()
En dan moet je dus eerst bedenken wat een Nederlandse boekhoudterm in het Engels heet.
Simon denk ikquote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij ons boekhoudprogramma is de help functie in het Engels. Dat is ook niet praktisch, want de rest is gewoon in het Nederlands.![]()
En dan moet je dus eerst bedenken wat een Nederlandse boekhoudterm in het Engels heet.
Uit het gebied van Thermphos?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets mis met het zand erin ofzo
Dus ze zullen wel ergens goedkoop afvalzand op de kop hebben getikt en dat erin verwerkt
Picsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand deze week.
Ftfyquote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand dit leven.
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem niet op de website vinden.
foto van het product zelfquote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem niet op de website vinden.
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?quote:
Wat voor gesprek heeft ze dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Monsters gesprek was om 1430 en nog steeds staat haar telefoon uit
Een ei waar een gruwelijk monster uitkomt in een niet nader te noemen B categorie horrorfilm. Of het is een dennenappel met een lichtje erin.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar opgesloten.
Dan had ik een andere PI verwacht bij ballie haar post.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar opgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |