Maar dan kan jij ze toch gewoon oppakken en buiten zetten?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is panisch voor spinnen. Dus ik spoel ze meestal door of zuig ze op
Dat doen er wel meer denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt mijn huis in de fik steken daar als er een grote giftige spin zit.
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen nietsquote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is panisch voor spinnen. Dus ik spoel ze meestal door of zuig ze op
Nee is ook zo. Ik heb er weinig moeite mee over het algemeen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen niets
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Ik heb er weinig moeite mee over het algemeen.
Ik gil wel voor @ieniminimuis .quote:Op donderdag 11 september 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.
Ik ook niet, die verjoeg ik met een ultrasoon apparaat. Hadden de buren er last vanquote:Op donderdag 11 september 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.
Dat is een ander verhaal, daar ren ik denk ook wel hard voor wegquote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gil wel voor @:ieniminimuis .
quote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, die verjoeg ik met een ultrasoon apparaat. Hadden de buren er last van
Ik snap vooral niet dat het blijkbaar oké is om je fobie in stand te houdenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen niets
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een fobie te doorbreken lijkt mijquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat het blijkbaar oké is om je fobie in stand te houden
Mooi hoor, kan je wel verblijvenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee je moet er wel een beetje moeite voor doen. En zolang er iemand is die het probleem steeds voor je oplost, zal er niks veranderen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een fobie te doorbreken lijkt mij
Ja dat is wel weer jammer. Jammer dat ze er niet echt seizoenen hebben, dan kon ik in de lente gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit maar is toch veel te warm.
Dat is zeker waar. Je zal je er zelf overheen moeten zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je moet er wel een beetje moeite voor doen. En zolang er iemand is die het probleem steeds voor je oplost, zal er niks veranderen.
Wat een ellende toch overal hequote:Op donderdag 11 september 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
lees er niks over op de nos site maar in nepal staat het volk op tegen de politiek
allerlei dingen in de fik. schijnbaar 1 vrouw levend verbrand nadat ze haar huis in de fik hadden gestoken en politici worden op straat achterna gejaagd en geslagen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |