quote:Op donderdag 11 september 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]Alles tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Primaquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou een jaar is wel lang. Een meter ook. Maar zo'n zelfde heb ik in Deventer ook gevonden, die ligt er al ruim 4 maanden en is zo'n 15 cm verschoven in die tijd. Dus nee dat is steeds dezelfde. Die telt maar 1 keer natuurlijk.
[..]*wat positiviteit stuurt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gaat ze wel voor chemo of gaat ze voor vasten enzo? Of wat voor typ is het?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waarom ze alleen is gegaan. Ja omdat ze niemand vertrouwd denk ik
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waarom ze alleen is gegaan. Ja omdat ze niemand vertrouwd denk ik
elke dag langs gaan of hij er nog ligtquote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.
ik heb geen idee.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat ze wel voor chemo of gaat ze voor vasten enzo? Of wat voor typ is het?
Nee doet ze ook niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat ze de artsen wel vertrouwt?
Elke dag hoeft van mij niet hoor. Als Fles maar goed alles vastlegt als hij er langs komt, vind ik het best.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke dag langs gaan of hij er nog ligt
Dit was duidelijk een verse. En geel koper contrasteert ook mooi. Volgende keer dat ik weer in Zwolle kom is over een maand. Dik kans dat ie dan weg is.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.
Hou ons op de hoogte.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een verse. En geel koper contrasteert ook mooi. Volgende keer dat ik weer in Zwolle kom is over een maand. Dik kans dat ie dan weg is.
Die in Deventer is een cent trouwens.
jawel maar weet niet of ze die dit heeft verteld. Eigenlijk met al haar contacten loopt het een keer spaakquote:Op donderdag 11 september 2025 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, lastig zeg! Heeft ze mensen die haar een beetje kunnen helpen?
Ik houd van dennenappelsquote:Op donderdag 11 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfst
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar weet niet of ze die dit heeft verteld. Eigenlijk met al haar contacten loopt het een keer spaak
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Groetjes je HEMAfluencer.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van dennenappels
Ik ga morgen ofzo wel even kijken
jawel maar het een is wat minder irritant dan het anderequote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben we niet allemaal iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |