Heftig.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft borstkanker en ze had vandaag gesprek met de oncoloog en de chirurg
Misschien moet ze dat gesprek even verwerken.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat ze het heeft begrepen ookquote:Op donderdag 11 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet ze dat gesprek even verwerken.
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Monsters gesprek was om 1430 en nog steeds staat haar telefoon uit
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand deze week.
Echt moeilijk, dat wachten.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Monsters gesprek was om 1430 en nog steeds staat haar telefoon uit
Hmm, dat laatste vind ik wel discutabel hoor. Als je een jaar later een meter verderop een muntje ziet liggen, telt die dan ook?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff. Weer een vermoeiende dag achter de rug. Nu in de trein terug naar huis. En het was al bijna 3 weken geleden, maar ik heb weer een muntje gevonden hoor20 cent zelfs. Hij ligt alleen op een dwarsligger in het spoor dus ik kan er niet bij. Een zogenaamde ghost. Maar die tellen gewoon net zo hard natuurlijk
Borselle?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik woon relatief dicht bij een kerncentrale.
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?
Gaat er niemand met haar mee?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat ze het heeft begrepen ook
nee ze is alleen gegaanquote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat er niemand met haar mee?
Nou een jaar is wel lang. Een meter ook. Maar zo'n zelfde heb ik in Deventer ook gevonden, die ligt er al ruim 4 maanden en is zo'n 15 cm verschoven in die tijd. Dus nee dat is steeds dezelfde. Die telt maar 1 keer natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste vind ik wel discutabel hoor. Als je een jaar later een meter verderop een muntje ziet liggen, telt die dan ook?
Dit. Alles.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |