Ik heb me aangemeld voor die nieuwsbrief, en ik heb niets mbt Slayer gehad van hun, kan ook niets vinden dus....quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:44 schreef Tokus het volgende:
lijkt me alleen sterk dat Mojo gisteren de Brabanthal bekend maakte (en op een datum aan het begin van bovenstaande tour), en dat er dan ook nog een voor de HMH bijkomt. 2 jaar terug konden Slayer en Slipknot samen de Ahoy niet uitverkopen. Het lijkt me dat ze dan nu geen 2 zalen die samen groter zijn dan wel vol krijgen.
Geloof je Tokus niet ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:18 schreef rakotto het volgende:
het is niet in de brabant hallen.. maar de in de heineken nog wat in amsterdam.
www.myspace.com/slayer (officieel)
dit was ook niet van hun normale nieuwsbrief hoor, maar gewoon een persbericht.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld voor die nieuwsbrief, en ik heb niets mbt Slayer gehad van hun, kan ook niets vinden dus....
Neej. Ik geloof de officiele site meer dan tokus =Oquote:
Uhm, ik kreeg dit vandaag van Mojo gemailed (mailinglist)quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Relaaxxxxxx Slayer in HMH!!!!!!
Echt zo blij als een kind gelijk!!!!! Laatste x in Ahoy was ook al subliem!!!!!
Wowww mn dag is weer goed!!!!!!!!!!!!!!
quote:The Unholy Alliance II: loop naar de hel samen met Slayer
Toen The Unholy Alliance voor de eerste maal Nederland aandeed in oktober 2004, was Rotterdam het werkterrein van de discipelen van de duivel. Deze keer moet 's-Hertogenbosch het ontgelden. Want met deel twee van deze godslasterlijke tournee wordt opnieuw hel en verdoemenis gepredikt. En net als bij het debuut van The Unholy Alliance is de hoofdrol weggelegd voor Slayer.
Controversieel, verguisd, maar nog lang niet uitgespeeld: Slayer beschikt over een indrukwekkende lijst van verdiensten waar andere bands alleen maar van kunnen dromen. Bovenaan prijkt het album Reign in Blood uit 1986 dat de geschiedenisboeken is ingegaan als beste speed metal album ever.
Overige bands die deze keer alles wat heilig is omver trappen zijn In Flames (Se), Children of Bodom (Fi) en Thine Eyes Bleed (Ca). Duivelaanbidders en satandevoten, maak u op voor deze muzikale hellevuur!
Vrijdag 20 oktober 2006
Brabanthallen - 's-Hertogenbosch
Entree: E 44,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.00 uur
Kaartverkoop begint zaterdag 10 juni om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm), de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal. Of bestel online kaarten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |