Mijn doel is bereiktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Slayer day!
Beathoven zal branden in de hel voor het sluiten van een Slayer topic op 6-6-6!
Ja, ik vind het ook wel een goeie datum om weer eens een cd'tje van Slayer aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:46 schreef Beathoven het volgende:
Had nog niet opgemerkt dat het de 6e van de 6e in 2006 was, ik zal morgen vandaag maar eens harde metal draaien dan.
Geen metal, Slayer moet je luisteren!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Mijn doel is bereikt
Had nog niet opgemerkt dat het de 6e van de 6e in 2006 was, ik zal morgen vandaag maar eens harde metal draaien dan.
betekent wel dat ie redelijk limited is, dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, op www.hottopic.com kon je een limited edition EP bestellen. Gisteren stond die nog niet op de site, en nu is 'ie uitverkocht.
Er had inderdaad, naast de single en de 2 video's nog wel wat muziek op gemogen. Ze zullen toch wel genoeg materiaal hebben dat niet op andere cd's verschenen is of nog zal verschijnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
betekent wel dat ie redelijk limited is, dan.
maare, een EP met maar 1 nummer, belachelijk. Vooral als het dan nog geen 5 minuten duurt. De E in EP staat zeker niet voor Extended, in dit geval.
Ik zie nog nix staan op iTunesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag komt de nieuwe single op de site en te koop bij iTunes.
Share m eens ff danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb de mp3 ervan, nummer is echt super zeg. Ouderwetse Slayer is terug!
Het mailadres uit je profiel is gewoon in gebruik door jou?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zie nog nix staan op iTunes![]()
[..]
Share m eens ff dan
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
Jazeker, ik kan er alleen niet terug mee emailen, maar wel ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |