Door Charlie Watts?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:30 schreef Yokozuna het volgende:
Is er al meer bekend over het aankomende album? De drums zijn in ieder geval al opgenomenVermelden door wie is natuurlijk overbodig!
Daar wordt flink voor betaald. Viva la Bam wordt allemaal 'gemaakt'.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:45 schreef metallicattim het volgende:
Heb vanmiddag de nieuwe aflevering van Viva La Bam gezien, waarin Slayer langskomt, niet nromaal hoe makkelijk dat allemaal gaat
De rest van de band schijnt bezig te zijn met opnamen. Dus waarschijnlijk komt de cd dit jaar nog uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:30 schreef Yokozuna het volgende:
Is er al meer bekend over het aankomende album? De drums zijn in ieder geval al opgenomenVermelden door wie is natuurlijk overbodig!
neeuh, Megadeth Agent Steel hebben toch meer snelheid en meer Riffsquote:Op zondag 23 februari 2003 19:12 schreef Dissection het volgende:
Zo, ik zag dat er geen slayer topic meer te vinden was, dus bij deze maar.
Anywayz, slayer is 1 van de beste metalbands in de wereld!
De solo's zijn geweldig, de teksten zijn soms flink ziek en de muziek is lekker stamp-beuk werk.
Mijn favoriete songs: War Ensemble en Dead Skin Mask
Slayer!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De rest van de band schijnt bezig te zijn met opnamen. Dus waarschijnlijk komt de cd dit jaar nog uit.
Ik vind dat ze ons slecht op de hoogte houden! zo nu en dan eens een nieuwbericht vanuit de studio is altijd leuk, maar neuh....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:30 schreef Yokozuna het volgende:
boejeh, als slayer bij mij in de tuin zou komen spelen, zou het mij geen ene zak boejeh of ze er wel zin in hebben of niet ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar wordt flink voor betaald. Viva la Bam wordt allemaal 'gemaakt'.
Slayer is veel cooler.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
neeuh, Megadeth Agent Steel hebben toch meer snelheid en meer Riffs
Maar dan is het wel normaal hoe makkelijk dat gaat. Ik zou ook niet moeilijk doen als ik betaald zou worden om in iemand achtertuin te spelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
boejeh, als slayer bij mij in de tuin zou komen spelen, zou het mij geen ene zak boejeh of ze er wel zin in hebben of niet ofzo
Kunnen die eikels zich nu nooit eens aan een releasedate houden? De dvd zou er eigenlijk al in september zijn. Nou ja, ik hoop dat het nu wel eens op gaat schieten, en dat we geen herhaling krijgen van het veelvuldig uitstellen van War at the warfield.quote:Slayer's new DVD "Still Reigning" is coming soon! Check out the cover and keep checking back for more release info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |