quote:nope, dat filmpje is uit 2001, toen P. Bostaph net opgestapt was, en Lombardo nog buiten beeld was.
Op maandag 16 februari 2004 12:52 schreef Satanix het volgende:
volgens mij word Kevin Talley de nieuwe drummer
filmpje!
quote:Oeh, gelukkig maar.
Op maandag 16 februari 2004 14:59 schreef i_defy het volgende:[..]
nope, dat filmpje is uit 2001, toen P. Bostaph net opgestapt was, en Lombardo nog buiten beeld was.
tis gewoon een van de allerbeste, allervetste en aller invloedrijkste bands uit de geschiedenis van de hardere metal
SLAYER!
quote:Ik al een jaar of 5 denk ik. Volgens mij kocht ik mijn eerste Slayer cd toen ik 15 was. Stiekem weet ik zelfs nog dat het de 29e januari was, maar dat ik dat onthouden heb, dat heeft andere redenen.
Op maandag 16 februari 2004 22:19 schreef HeD het volgende:
ik ben nu al zo'n 2 jaar non-stop Slayer fan
quote:Ik vind dat eigenlijk best simpel. De beste cd is Reign in Blood (mijn eerste van Slayer). De slechtste Undisputed Attitude (mijn tweede).
kheb alle cd's origineel en ik zou ECHT niet kunnen kiezen welke ik de vetste of slechtste vind.. want ze hebben alelmaal iets speciaals
quote:Ik vind het de 30 Euro die ik betaald heb waard.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:28 schreef Satanix het volgende:
hoe is de DVD eigenlijk? de bijna 30 euro waard?
quote:Het enige moeilijke aan dat nummer zijn de dubbelbassrolls, en die zijn amper te horen door de brakke opname microfoon. Zit die Kevin nou zo te showen of moet hij echt zoveel moeite doen? Kevin is ook veel te jong voor die veteranen. Hoewel Dave Lombardo vaak ruzie heeft gehad met Kerry is hij toch gewoon terug.
volgens mij word Kevin Talley de nieuwe drummer
Wel leuk trouwens, als je denkt dat er totaal geen structuur in Kerry's gitaarsolo's speelt hij ze in de oefenruimte wel perfect na, dan begin je weer te twijfelen
quote:Na de tour van Fantomas gaat Lombardo weer verder met Slayer. Ik hoop dat ze dan eens nummers schrijven (of misschien zijn die er al, ik weet niet wie de nummers schrijft) en weer eens de studio in gaan.
Op woensdag 18 februari 2004 11:43 schreef Satanix het volgende:
haha ja inderdaad. wel fijn dat lombardo terug is overigens. Ben benieuwd wanneer er nieuw materiaal uitkomt, want de stem van Araya gaat wel achteruit naar horens? jammer..
quote:ja, maar er staat maar 1 Slayer nummer op Undisputed.
Ik vind dat eigenlijk best simpel. De beste cd is Reign in Blood (mijn eerste van Slayer). De slechtste Undisputed Attitude (mijn tweede).
Mijn favo is trouwens Divine Intervention, iedere keer dat ik dat album luister hoor ik weer nieuwe dingen.
quote:Maar het is wel een Slayer cd.
Op woensdag 18 februari 2004 18:27 schreef i_defy het volgende:[..]
ja, maar er staat maar 1 Slayer nummer op Undisputed.
quote:Divine Intervention vind ik ook goed. Maar ik ga toch voor dé thrash metal cd, Reign in Blood. Heerlijk gewoon.
Mijn favo is trouwens Divine Intervention, iedere keer dat ik dat album luister hoor ik weer nieuwe dingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 18-02-2004 19:02]
quote:Tja Araya komt niet meer zo hoog he
Op woensdag 18 februari 2004 11:43 schreef Satanix het volgende:
haha ja inderdaad. wel fijn dat lombardo terug is overigens. Ben benieuwd wanneer er nieuw materiaal uitkomt, want de stem van Araya gaat wel achteruit naar horens? jammer..
Alleen live is het soms wel anti-climax als Tom hoge stukken enz. een paar noten lager zingt.
met o.a. nummers als : Ice Titan, Assassin, Simple Aggression, Night Ride, Crionics.
Beste album: Reign In Blood met als 2de Hell Awaits.
(ik luister al z'on 17 jaar naar Slayer).
quote:Ik geloof dat king en hanneman al nieuwe nummers geschreven had.En blijkbaar had king zijn nummers opnieuw geschreven toen hij de snelheid van hanneman's nummers hoorde(volgens blabbermouth althans).
Op woensdag 18 februari 2004 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Na de tour van Fantomas gaat Lombardo weer verder met Slayer. Ik hoop dat ze dan eens nummers schrijven (of misschien zijn die er al, ik weet niet wie de nummers schrijft) en weer eens de studio in gaan.
Na jaren weer eens een cd met Lombardo, dat moet toch bijna wel de natte droom van iedere Slayerfan zijn.
quote:Hm. Ik ben benieuwd wanneer we daar meer van horen. Wat mij betreft is het in ieder geval tijd voor een nieuwe cd, dat was het ook geweest als Lombardo niet terug was geweest. De laatste stamt alweer uit 2001.
Op woensdag 18 februari 2004 23:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Ik geloof dat king en hanneman al nieuwe nummers geschreven had.En blijkbaar had king zijn nummers opnieuw geschreven toen hij de snelheid van hanneman's nummers hoorde(volgens blabbermouth althans).
quote:The Woodstock L.A.
Op woensdag 18 februari 2004 23:02 schreef GODFLESH het volgende:
In mijn verzameling: Slayer - (1983 Video Bootleg) <-- Jeff en Kerry nog met kort haar![]()
met o.a. nummers als : Ice Titan, Assassin, Simple Aggression, Night Ride, Crionics.
Beste album: Reign In Blood met als 2de Hell Awaits.
(ik luister al z'on 17 jaar naar Slayer).
Dat concert heb ik ook, en er staan welgeteld 11 mensen voor het podium
quote:idd
Op zondag 23 februari 2003 19:32 schreef Dissection het volgende:[..]
Noem het maar eerder trash/speed, want black is het natuurlijk niet
indeed.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het nieuwe album komt eerder dan verwacht. Dave Lombardo gaan in mei touren met Fantomas, en voordat hij gaat touren moet hij de studio in.
Goed nieuws op Kink vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |