En als jullie een wenkbrauw piercing wel ok vinden, dan wat voor 1tje? Ringetje, staafje, en in welke wenkbrauw??. Om t wat te vergemakkelijken hier 2 (recente) foto's van mij
Als je deze neemt moet je wel een flink eind bij Alkmaar vandaan wonen, ik ben namelijk erg trots op het feit dat ik de enige ben die deze heeft, en dat wil ik graag zo houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-02-2003 19:11]
quote:je hebt wel mooie wenkbruwen om er ene in te zette, ik had een ringske maar het bolletje was van verkeerde materiaal gemaakt...kijk dus wel of het bolletje en het ringetje/staafje van de goeie materialen zijn gemaakt, er zijn namelijk nog piercings van ijzererts in omloop die bij onsteking de ontsteking bevordert en dna krijg je net als mij een litteken (wat gelukkig onder me zwarte borstel zit haha)
Op zondag 23 februari 2003 19:06 schreef Djong het volgende:
Mensen zit erover te denken om een wenkbrauw piercing te nemen nu wil ik graag weten wat de fokkers hiervan vinden en dan specifiek de vrouwlijke fokkers.
En als jullie een wenkbrauw piercing wel ok vinden, dan wat voor 1tje? Ringetje, staafje, en in welke wenkbrauw??. Om t wat te vergemakkelijken hier 2 (recente) foto's van mij
suc6 dr mee (ik denk da een ringetje bij jou wel beter staat dan een staafje..
quote:Hmm, mooie piercings hoor! Dubbele horizontale wenkbrouwpiercings zie je inderdaad niet veel! Heb je er nog meer op je labret na??
Op zondag 23 februari 2003 19:10 schreef Roellio het volgende:
Mijne even posten:Als je deze neemt moet je wel een flink eind bij Alkmaar vandaan wonen, ik ben namelijk erg trots op het feit dat ik de enige ben die deze heeft, en dat wil ik graag zo houden.
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:49 schreef krissie het volgende:
NIET DOEN!!!!! je bent net zon leuke jongen. verpest jezelf nou nie met zon homo ding in je wenkbrauw
en dan aan de rechterkant.
Zorg er dan even voor dat je wenkbrouwen niet op borstels lijken..
quote:mooi...!!!
Op zondag 23 februari 2003 19:10 schreef Roellio het volgende:
Mijne even posten:Als je deze neemt moet je wel een flink eind bij Alkmaar vandaan wonen, ik ben namelijk erg trots op het feit dat ik de enige ben die deze heeft, en dat wil ik graag zo houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |