Je moet niksquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moet je ook nog eens bij elke persoon die privacysetting aanzetten. Bloedirritant, ook al is privacy gewoon weer de zoveelste scam.
Daar moet ik je toch wel gelijk in geven. Well played.quote:
wat is dat precies? ik zie (bij een enkeling) een bericht dat ze iets met privacy hebben aangezet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moet je ook nog eens bij elke persoon die privacysetting aanzetten. Bloedirritant, ook al is privacy gewoon weer de zoveelste scam.
kan je AI niet meer gebruiken in je chat..quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef fespo het volgende:
[..]
wat is dat precies? ik zie (bij een enkeling) een bericht dat ze iets met privacy hebben aangezet.
Dan kunnen ze jouw gesprekken niet meer uitlezen (dat doen anderen wel voor je). Groot voordeel is ook dat afbeeldingen niet meer worden opgeslagen in de galerij. Scheelt weet zo nu en dan ruimen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef fespo het volgende:
[..]
wat is dat precies? ik zie (bij een enkeling) een bericht dat ze iets met privacy hebben aangezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |