quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eerst YT te kijken en daarna de tv aangezet. Kwam daar reclame op en wilde ik die skippen.
en terechtquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat eerst YT te kijken en daarna de tv aangezet. Kwam daar reclame op en wilde ik die skippen.
Die fout maak ik ook wel eensquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgdquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Friet en hamburger bestelt en die is net bezorgd ..
Ik ben benieuwd of het smaakt.
Gaan we met bosjes kijken!quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bestelt moet ook met een d in dit geval, net als bezorgd
wanneer krijgen we 'koken met bos' reels?
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) allesquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog niet.
Heb al wel gekookt hier hoor.
Maar nog niet echt culinaire hoogstandjes
Kirby's jullie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Misschien morgenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeven geen hoogstandjes... avgtje kan ook prima.. we eten hier (vrijwel) alles
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al met mijn muis onderweg naar de plek waar hget knopje "overslaan" zou moeten komen.
Dat heeft @bitterbal al voor ons gedaan. Morgen gaan wij voor haar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk wilde ik nog sporten, hm...
wat doen?quote:
ik dacht wortelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Ja soberso. Mijn vader heeft een nieuwe nodig. Ik niet, maar je kent mijquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nieuwe iPhone halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |