Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte overleef ik dat wel
Uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangen
5:20 hier.quote:
Van al dat gediscussieer gisteren?quote:Op woensdag 10 september 2025 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoofdpijn. Ik wil terug naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even staatsloten gekocht.Dus minder kans voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
5:20 hier.
[..]
Van al dat gediscussieer gisteren?
Die fout maak ik ook altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Nee, ik denk gisteren te weinig gedronken.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen stopte de radio er ook mee.
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.
Die kans is al astronomisch klein, dus geen zorgenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.
quote:
3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtendquote:
preciesquote:Op woensdag 10 september 2025 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.
Er zullen er nog wel meer volgen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren Polen met hun eerste neergehaalde drone.
Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Vanochtend heeft de Poolse luchtmacht, met steun van Navo-bondgenoten, verschillende Russische drones onderschept tijdens een luchtaanval op Oekraïne. Volgens Polen waren daarbij ook Nederlandse F-35-gevechtsvliegtuigen betrokken. Sinds 1 september zijn in het oosten van Polen Nederlandse F-35’s gestationeerd.
De prijzen zijn minder mooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren
quote:Op woensdag 10 september 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtend![]()
En gisteren had ik een anagram van zondag11.046 (zondag 14.106)
Gratulacje!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |