abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218721979
Toen ik voor het eerst op het hbo zat, dacht ik eindelijk, ik zit niet meer tussen de achterlijken. Wat was het een verademing om eindelijk iets van mezelf te kunnen maken.

Desondanks was het allemaal schijn. De propedeuse was echt een lachertje, het voelde 1 jaar vakantie, maar toch had je mensen tussen die in het tweede jaar zaten en nog steeds hun BSA moest halen... En het zijn ook niet zo'n moeilijke vakken... Je had Calculus, Statistiek, Lineaire Algebra, enzovoorts enzovoorts. Vakken dat je op je vingers kan tellen.

Dan had je nog een halve klas die overvloed waren met idioten waar ik al wist dat ze niet door het eerste kwartaal kunnen doorkomen. Wat mij best wel verbaast, ik die een mbo 4 diploma heeft terwijl zij een havodiploma hebben... Het was te zot voor woorden. Het gemiddelde IQ van het hbo is ook wel gekelderd de laatste jaren.

Je had ook nog van die hbo-diva's die dachten dat ze iets worden met een hbo-"studie", van die normies die echt naïef zijn en niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Wat waren dat malloten zeg in de klas.

Toen ik tegen een ex-klasgenoot zei waarom 1 jaar universiteit gelijk voelde aan 2 jaar hbo, schoot hij meteen in de verdediging. Hij zei dat ik denigrerend over kwam :') Ik was slechts mijn ervaring aan het vertellen...

Uiteindelijk ben ik gewoon weggegaan naar de universiteit en toen kreeg je pas meer theorie en vakken waar je iets aan hebt.

Klacht: hbo is een inferieur onderwijstype.

[ Bericht 1% gewijzigd door lceCreamSandwich op 09-09-2025 14:48:29 ]
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:35:17 #2
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_218722083
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:15 schreef lceCreamSandwich het volgende:
ik die een mbo 4 diploma heeft
Hoi Hiawatha!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 14:01:04 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218722240
Ga nou maar gewoon werreke
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218722308
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ga nou maar gewoon werreke
Ik word opgeleid tot professionele uitkeringtrekker
pi_218722486
School is voor de servi.
pi_218722764
Waarom leren jullie allemaal die bs op school terwijl er mensen zijn die jullie leven salaris uitgeven aan de marge van een nieuwe boot en nooit naar school zijn geweest. Jullie leven is niks waard
pi_218722796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Waarom leren jullie allemaal die bs op school terwijl er mensen zijn die jullie leven salaris uitgeven aan de marge van een nieuwe boot en nooit naar school zijn geweest. Jullie leven is niks waard
Omdat ze 10 keer slimmer zijn dan jij en nooit hebben gestopt met leren. Daarom hebben ze geen school nodig in tegenstelling tot jij die wel een papiertje nodig heeft om te weerleggen dat je wel iéts kan.
pi_218723316
quote:
Wat mij best wel verbaast, ik die een mbo 4 diploma heeft terwijl zij een havodiploma hebben
LOL als je zo slim bent waarom lukt het je dan niet eens om havo af te ronden 🤣 _O-
pindazakje
pi_218723344
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
LOL als je zo slim bent waarom lukt het je dan niet eens om havo af te ronden 🤣 _O-
Ik heb nooit havo gedaan, gek dat je bent. _O- Ze dachten dat ik kanker dom was en lieten me rotten op het mavo :') _O-
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2025 @ 18:59:31 #10
38148 crew  Innisdemon
pi_218724782
quote:
Toen ik voor het eerst op het hbo zat, dacht ik eindelijk, ik zit niet meer tussen de achterlijken. Wat was het een verademing om eindelijk iets van mezelf te kunnen maken.

Desondanks was het allemaal schijn. De propedeuse was echt een lachertje, het voelde 1 jaar vakantie, maar toch had je mensen tussen die in het tweede jaar zaten en nog steeds hun BSA moest halen... En het zijn ook niet zo'n moeilijke vakken... Je had Calculus, Statistiek, Lineaire Algebra, enzovoorts enzovoorts. Vakken dat je op je vingers kan tellen.

Dan had je nog een halve klas die overvloed waren met idioten waar ik al wist dat ze niet door het eerste kwartaal kunnen doorkomen. Wat mij best wel verbaast, ik die een mbo 4 diploma heeft terwijl zij een havodiploma hebben... Het was te zot voor woorden. Het gemiddelde IQ van het hbo is ook wel gekelderd de laatste jaren.

Je had ook nog van die hbo-diva's die dachten dat ze iets worden met een hbo-"studie", van die normies die echt naïef zijn en niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Wat waren dat malloten zeg in de klas.

Toen ik tegen een ex-klasgenoot zei waarom 1 jaar universiteit gelijk voelde aan 2 jaar hbo, schoot hij meteen in de verdediging. Hij zei dat ik denigrerend over kwam :') Ik was slechts mijn ervaring aan het vertellen...

Uiteindelijk ben ik gewoon weggegaan naar de universiteit en toen kreeg je pas meer theorie en vakken waar je iets aan hebt.

Klacht: hbo is een inferieur onderwijstype.
Dat jij met dit niveau Nederlands op het HBO werd geaccepteerd is op z'n zachtst gezegd bijzonder.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_218724848
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:59 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat jij met dit niveau Nederlands op het HBO werd geaccepteerd is op z'n zachtst gezegd bijzonder.
Ten eerste schrijf je hbo met kleine letters; ten tweede had ik geen zin om dit topic goed te schrijven, want ik had een ander al gemaakt totdat het gesloten werd door een mod :'). Dus ik verwachtte al deze roast.

[ Bericht 0% gewijzigd door lceCreamSandwich op 09-09-2025 19:15:35 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2025 @ 19:26:15 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_218724965
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:10 schreef lceCreamSandwich het volgende:

[..]
Ten eerste schrijf je hbo met kleine letters; ten tweede had ik geen zin om dit topic goed te schrijven, want ik had een ander al gemaakt totdat het gesloten werd door een mod :'). Dus ik verwachtte al deze roast.
Natuurlijk. 'je had er geen zin in'

HBO, met hoofdletters, zoals in je TT?

Uitdelen is makkelijk, maar incasseren valt tegen he?

[ Bericht 2% gewijzigd door Innisdemon op 09-09-2025 19:32:03 ]
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:41:30 #13
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218725086
Je hoeft niet te studeren om het te maken in het leven, kijk maar naar mij
Want het wetboek ken ik ook
pi_218725124
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:26 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Natuurlijk. 'je had er geen zin in'

Uitdelen is makkelijk, maar incasseren valt tegen he?
Het kan me niks schelen dat ik het moet incasseren. Wel is het triest dat jij nog onderwijstypes met hoofdletters schrijft; zeker niet opgelet tijdens Nederlands?

Zelfs een oud-mbo'er (ik refereer naar mezelf) zou dat nog weten _O-, terwijl het onderwijs dat ik kreeg niet bepaald wereldklasse was.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2025 @ 19:48:06 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_218725135
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:46 schreef lceCreamSandwich het volgende:

[..]
Het kan me niks schelen dat ik geïncasseerd word. Wel is het triest dat jij nog onderwijstypes met hoofdletters schrijft; zeker niet opgelet tijdens Nederlands?

Zelfs een oud-mbo'er (ik refereer naar mezelf) zou dat nog weten _O-, terwijl het onderwijs dat ik kreeg niet bepaald wereldklasse was.
:D :D :D
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:54:27 #16
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218725174
Had je op de middelbare school maar beter je best moeten doen in plaats van rondrijden op een fatbike en jointjes roken met je 'matties'.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218725325
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:54 schreef Näsenbar het volgende:
Had je op de middelbare school maar beter je best moeten doen in plaats van rondrijden op een fatbike en jointjes roken met je 'matties'.
Ik zat tussen de autisten, en de leraren waren zelf ook autistisch _O-. Godverdomme, wat was dat nog een tijd zeg.

Het absolute hoogtepunt van mijn middelbareschooltijd was dat een stel autisten in mijn klas iemand met een zwaardere vorm van autisme gingen pesten _O- _O-. Blijkbaar was zelfs een basisniveau van compassie te hoog gegrepen.

Wat een rampeninstituut was dat _O-. Ik ben blij dat ik mijn (corona)diploma heb en daar weg kon wezen van die autistenschool :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:09:37 #18
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218725421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:05 schreef lceCreamSandwich het volgende:

[..]
Ik zat tussen de autisten, en de leraren waren zelf ook autistisch _O-. Godverdomme, wat was dat nog een tijd zeg.

Het absolute hoogtepunt van mijn middelbareschooltijd was dat een stel autisten in mijn klas iemand met een zwaardere vorm van autisme gingen pesten _O- _O-. Blijkbaar was zelfs een basisniveau van compassie te hoog gegrepen.

Wat een rampeninstituut was dat _O-. Ik ben blij dat ik mijn (corona)diploma heb en daar weg kon wezen van die autistenschool :')
Maar werd je dan ook met een speciaal busje naar school gebracht?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218725469
We mochten niet eens meer van het schoolplein af, omdat een groepje autisten winkeldiefstal had gepleegd bij de lokale Albert Heijn in de buurt _O- _O-
pi_218725540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:09 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Maar werd je dan ook met een speciaal busje naar school gebracht?
Dat was nog toen ik op de basisschool zat _O-. Ik ging naar een school voor kinderen met een taalproblematiek. Ironisch dat ik nu het taalgebruik van anderen zit te verbeteren _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door lceCreamSandwich op 09-09-2025 20:22:29 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2025 @ 20:38:55 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_218725744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:15 schreef lceCreamSandwich het volgende:

[..]
Ik ging naar een school voor kinderen met een taalproblematiek.
:o
pi_218726113
Jij hebt straks ¤50k schuld en ik had toen ik 22 was ¤50k op de rekening. Verschil moet er zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')