abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2025 @ 09:45:44 #26
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218728433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik vind een haarloze dame niet verkeerd, maar ik zou er nooit een voorkeur voor hebben. Ik snap dat je er dan misschien beter bij kan, maar ik vind helemaal haarloos niks. Het is net een klein kind, dat is toch niet mooi? Een beetje haar kan geen kwaad. Zeg ik iets heel geks? Behaard laat toch juist een soort onschuldigheid zien, dat ze nooit het nut vond om haar te scheren, omdat mannen haar niet aanraken. dat vind ik juist geil.
Bedoel je nou een kale doos of een chemo look?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218728478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Bedoel je nou een kale doos of een chemo look?
Het gaat hier overduidelijk om den kale haes…

Tenminste: ik heb nog nooit gehoord van mannen die een kale kop bij een vrouw aantrekkelijk, laat staan geil, vinden.
  woensdag 10 september 2025 @ 09:50:27 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218728486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat hier overduidelijk om den kale haes…

Tenminste: ik heb nog nooit gehoord van mannen die een kale kop bij een vrouw aantrekkelijk, laat staan geil, vinden.
Voor alles is wel iemand te vinden. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218728533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Voor alles is wel iemand te vinden. :D
Klopt. Maar in deze context lijkt het mij duidelijk wat bedoeld wordt.
  woensdag 10 september 2025 @ 10:00:13 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218728560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Klopt. Maar in deze context lijkt het mij duidelijk wat bedoeld wordt.
Mee eens, maar ergens wel jammer. :P
pi_218735376
klein kind? een kindervulva ziet er echt heel anders uit. in de vruchtbare leeftijd zijn de binnenste schaamlippen groter, en na de overgang krimpen ze weer :D

en haren in het gebied daar trekken enorm. aan je kleding. en vooral als je er een tampon uittrekt en een pluk haar meeneemt. BAH.
pi_218746988
Gewoon kaal, prettiger voor m’n mond ook.
Beetje haren is niet erg overigens.

Een jungle, nee dank je.
Gaat ook alleen maar stinken, net als bij de man.
pi_218747234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Een jungle, nee dank je.
Wassen is ook een optie…
pi_218748350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Met alle respect, er zijn ook dames die het wel fijn vinden. Je moet dan alleen niet doorbijten natuurlijk. Tenminste, daar ben ik nog geen liefhebster van tegengekomen.
nog nooit van gehoord.. mis ik iets?
Howdy
pi_218748356
quote:

Een jungle, nee dank je.
was jij je penis niet? heb daar namelijk geen last van.
Howdy
pi_218748389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef theodoorpaardje het volgende:

[..]
nog nooit van gehoord.. mis ik iets?
Jij misschien niet. Maar de dames die jij in bed treft wellicht wel… ;)
pi_218749835
Ik vond het in jaren 90 wel geil. Ik ben namelijk niet het wie zeurt krijgt een beurt type, ik wil dat vrouwen zelfbewust heel graag willen en dan was geschoren zoiets van ik heb hier wat lekkers voor je, mooi he? Het was niet gebruikelijk en het was heel erg bloot geven wat spannend en vooral qua houding sexy was. Maar uiteindelijk vond ik natuurlijk dunbehaard, vaak blond of rood, er geiler uitzien.

Het hoeft ook niet zo laagdrempelig, ben je nou geil of niet? Als je geen zin hebt in een beetje haar in je neus, heb je er dan überhaupt wel genoeg zin in?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218751176
quote:

Een jungle, nee dank je.
Bijgewerkt op de venusheuvel is wat mij betreft prima en tevens het maximum. De lippen wil ik alleen kaal. Ik ben nog nooit in bed beland met iemand met schaamhaar, maar zie toch zo nu en dan dat het bestaat.
pi_218751512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:01 schreef theodoorpaardje het volgende:

[..]
was jij je penis niet? heb daar namelijk geen last van.
Uiteraard, maar wij doen het soms (en met soms bedoel ik vaak) vlak voor we ergens heen moeten.
Dan ff snel een washandje maar dan nog, haren zijn ook daar gemaakt om geuren vast te houden.
pi_218755181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik vind een haarloze dame niet verkeerd....... Het is net een klein kind, dat is toch niet mooi? Een beetje haar kan geen kwaad. Zeg ik iets heel geks?
,

Ik voor volledig kaal en glad.... erotischer en zeker lekkerder bij de orale seks.

Maar de logica van je (en er wordt regelmatig mee geschermd) vergelijking ontgaat me geheel.... alsof beharing iemand een kind of meerderlarig maakt?
Jij hebt zelf een houthakkers baard, van de moderne barbier of keurig gecoiffeerd?
Of ben jij net een klein jongetje; baard en snorloos?
Of zijn er toch andere (uiterlijke) symptomen welke iemand geen kind meer maken?
pi_218755199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Uiteraard, maar wij doen het soms (en met soms bedoel ik vaak) vlak voor we ergens heen moeten.
Dan ff snel een washandje maar dan nog, haren zijn ook daar gemaakt om geuren vast te houden.
Goede hygiëne en je kan op ieder moment van de dag zonder te stinken rondlopen.
  vrijdag 12 september 2025 @ 23:30:59 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218755200
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218756491
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Goede hygiëne en je kan op ieder moment van de dag zonder te stinken rondlopen.
Okay dank je pap.
pi_218766800
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Appeltaart is ook beter met een toefje.
Maar een haar in je appeltaart is dan weer minder...
pi_218777333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Bijgewerkt op de venusheuvel is wat mij betreft prima en tevens het maximum. De lippen wil ik alleen kaal. Ik ben nog nooit in bed beland met iemand met schaamhaar, maar zie toch zo nu en dan dat het bestaat.
lippen snap ik idd. schaamhaar kan ook sexy zijn soms
Howdy
pi_218784664
Zou niet zozeer zeggen dat ik het 'geil' vind. Ik beschouw het als een stukje uiterlijke verzorging, en een vrouw die zorg heeft voor haar uiterlijk is per definitie aantrekkelijker. Dat kan ook betekenen dat het getrimd is, of een streepje, of een ander vormpje. Daar is allemaal niets mis mee, als het maar netjes is. Een bos haar laten staan zegt mij dat je geen moeite steekt in je voorkomen, en dat is gewoon an sich enorm onaantrekkelijk. Het zelfde geldt voor vrouwen die hun okselhaar niet scheren, of die hun benen niet scheren, of die hun snor laten staan :')

Daarnaast is het wat hygiënischer in het dagelijks leven. Na de seks heb je niet een kwak zaad in je schaamhaar zitten samen met alle andere lichaamssappen. En orale seks is gewoon 1000 keer fijner om te geven zonder een bos haar in de weg. Hou je van anaal? Rimmen? Dan is het ook wel fijn als daar geen wildgroei is zodat je alles goed schoon kan houden en geen last hebt van de eerder genoemde vlokjes :r
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218785904
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou niet zozeer zeggen dat ik het 'geil' vind. Ik beschouw het als een stukje uiterlijke verzorging, en een vrouw die zorg heeft voor haar uiterlijk is per definitie aantrekkelijker. Dat kan ook betekenen dat het getrimd is, of een streepje, of een ander vormpje. Daar is allemaal niets mis mee, als het maar netjes is. Een bos haar laten staan zegt mij dat je geen moeite steekt in je voorkomen, en dat is gewoon an sich enorm onaantrekkelijk. Het zelfde geldt voor vrouwen die hun okselhaar niet scheren, of die hun benen niet scheren, of die hun snor laten staan :')

Daarnaast is het wat hygiënischer in het dagelijks leven. Na de seks heb je niet een kwak zaad in je schaamhaar zitten samen met alle andere lichaamssappen. En orale seks is gewoon 1000 keer fijner om te geven zonder een bos haar in de weg. Hou je van anaal? Rimmen? Dan is het ook wel fijn als daar geen wildgroei is zodat je alles goed schoon kan houden en geen last hebt van de eerder genoemde vlokjes :r
Seks is per definitie een onhygiënische bezigheid dus ik denk dat wel of geen schaamhaar weinig verschil maakt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218790707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat lijkt me universeel. Mannen zouden zich net zo goed moeten verzorgen. Of dat nu scheren of trimmen is (of een vormpje als je daar gelukkig van wordt). Een snor of baard bij mannen zou ook verzorgd moeten worden. Over okselhaar valt te twisten - zelf verzorg ik dat net zo goed.
pi_218794926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:56 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Dat lijkt me universeel. Mannen zouden zich net zo goed moeten verzorgen. Of dat nu scheren of trimmen is (of een vormpje als je daar gelukkig van wordt). Een snor of baard bij mannen zou ook verzorgd moeten worden. Over okselhaar valt te twisten - zelf verzorg ik dat net zo goed.
Tussen complete wildgroei en kale haas zitten meer dan 50 grijstinten… :)
pi_218805795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Tussen complete wildgroei en kale haas zitten meer dan 50 grijstinten… :)
Vandaar 'scheren of trimmen'. Dat staat los van sekse, wat mij betreft geldt dat voor mannen en vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')