quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Appeltaart is ook beter met een toefje.
ja, dit vind ik indd ook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind een sikje / matje op een vulva gruwelijk lekker
zeker waar.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat hoef jij ook niet te snappen.
Ik snap ook niet dat sommige mensen geil worden van leer en zweepjes. Of dat sommige mannen geil worden van andere mannen en niet van vrouwen.
Zoveel mensen zoveel voorkeuren. Gelukkig zijn er verschillen.
nou als jij je tanden gebruikt, maak ik me wel zorgen voor jouw dame!quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef PzKpfw het volgende:
Flossen daar heb ik wel andere dingen voor.
Wut?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef theodoorpaardje het volgende:
Behaard laat toch juist een soort onschuldigheid zien, dat ze nooit het nut vond om haar te scheren, omdat mannen haar niet aanraken. dat vind ik juist geil.
is vooral iets in Japan, misschien wel heel veel in azïe. een vrouw die veel neukt zal daar vast rekening mee houden door zichzelf te scheren.. een vrouw die behaard is laat zien dat ze daar niet aan denkt.quote:
Jij neemt je kunstgebit even uit voor de daad?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
nou als jij je tanden gebruikt, maak ik me wel zorgen voor jouw dame!
quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij neemt je kunstgebit even uit voor de daad?
Met alle respect, er zijn ook dames die het wel fijn vinden. Je moet dan alleen niet doorbijten natuurlijk. Tenminste, daar ben ik nog geen liefhebster van tegengekomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
nou als jij je tanden gebruikt, maak ik me wel zorgen voor jouw dame!
Da fuckquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef Marsenal het volgende:
Je hebt mannen die bij het rimmen zich niet laten afschrikken door vlokjes maar zodra een meisje zich een midweekje niet heeft geschoren meteen denken dat ze met een zwerver te maken hebben. Over smaak valt blijkbaar niet te twisten.
Bedoel je nou een kale doos of een chemo look?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik vind een haarloze dame niet verkeerd, maar ik zou er nooit een voorkeur voor hebben. Ik snap dat je er dan misschien beter bij kan, maar ik vind helemaal haarloos niks. Het is net een klein kind, dat is toch niet mooi? Een beetje haar kan geen kwaad. Zeg ik iets heel geks? Behaard laat toch juist een soort onschuldigheid zien, dat ze nooit het nut vond om haar te scheren, omdat mannen haar niet aanraken. dat vind ik juist geil.
Het gaat hier overduidelijk om den kale haes…quote:Op woensdag 10 september 2025 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bedoel je nou een kale doos of een chemo look?
Voor alles is wel iemand te vinden.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat hier overduidelijk om den kale haes…
Tenminste: ik heb nog nooit gehoord van mannen die een kale kop bij een vrouw aantrekkelijk, laat staan geil, vinden.
Klopt. Maar in deze context lijkt het mij duidelijk wat bedoeld wordt.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor alles is wel iemand te vinden.
Mee eens, maar ergens wel jammer.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt. Maar in deze context lijkt het mij duidelijk wat bedoeld wordt.
Wassen is ook een optie…quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon kaal, prettiger voor m’n mond ook.
Beetje haren is niet erg overigens.
Een jungle, nee dank je.
Gaat ook alleen maar stinken, net als bij de man.
nog nooit van gehoord.. mis ik iets?quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met alle respect, er zijn ook dames die het wel fijn vinden. Je moet dan alleen niet doorbijten natuurlijk. Tenminste, daar ben ik nog geen liefhebster van tegengekomen.
was jij je penis niet? heb daar namelijk geen last van.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een jungle, nee dank je.
Jij misschien niet. Maar de dames die jij in bed treft wellicht wel…quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.. mis ik iets?
Bijgewerkt op de venusheuvel is wat mij betreft prima en tevens het maximum. De lippen wil ik alleen kaal. Ik ben nog nooit in bed beland met iemand met schaamhaar, maar zie toch zo nu en dan dat het bestaat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een jungle, nee dank je.
Uiteraard, maar wij doen het soms (en met soms bedoel ik vaak) vlak voor we ergens heen moeten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:01 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
was jij je penis niet? heb daar namelijk geen last van.
,quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik vind een haarloze dame niet verkeerd....... Het is net een klein kind, dat is toch niet mooi? Een beetje haar kan geen kwaad. Zeg ik iets heel geks?
Goede hygiëne en je kan op ieder moment van de dag zonder te stinken rondlopen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wij doen het soms (en met soms bedoel ik vaak) vlak voor we ergens heen moeten.
Dan ff snel een washandje maar dan nog, haren zijn ook daar gemaakt om geuren vast te houden.
Okay dank je pap.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goede hygiëne en je kan op ieder moment van de dag zonder te stinken rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |