SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n moeder kreeg een rolberoerte en ze was niet de enigequote:Op dinsdag 9 september 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]Dat was vast zweten als een otter.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder kreeg een rolberoerte en ze was niet de enigeIk had zo'n visserskrukje mee maar die heb ik uitgeleend aan iemand die een beetje wankel op de beentjes stond. En Charles en Bea niet gezien, want we stonden in een soort kuil en er stonden allemaal militairen voor, dus hemelsbreed stond ik 20 meter verderop maar ik kon niks zien.
Klinkt als een gevalletje 'slecht inkoopbeleid'.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik wil wel koffie maar ik heb geen koeken in huis. Dus ja dan hoef ik eigenlijk geen koffie ook.
Heeft koffiegodinnetje geen koeken?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik wil wel koffie maar ik heb geen koeken in huis. Dus ja dan hoef ik eigenlijk geen koffie ook.
Ja, had ik gelijk al aangezet toen ik aan het werk ging.quote:
Van mij wel.quote:
Doorweekt op plaats van de afspraak komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
Het gaat nog harder regenen vanmiddag net als ik naar een afspraak moet.
Nee, dat nietquote:
Oh ja, achtervang!quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor @:ieniminimuis . Die doet dat voor meer mensen.
ik was op de loopband, voel je het?quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doorweekt op plaats van de afspraak komen
Oh ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor @:ieniminimuis . Die doet dat voor meer mensen.
Zie het als mod-werk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Want daar krijg ik niet voor betaald
Vandaar dat ik terug naar bed wil.quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was op de loopband, voel je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |