Zou Muis hem kunnen horen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Pakketje 2 komt eind van de middag
Ultrasone muizenverjagers die ik hopelijk zelf niet kan horen
Wellicht Ambar wel?quote:
Staat erbij wat de frequentie is?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een review zei dat die normaal ook hele hoge tonen hoort maar deze niet.
Bij andere waren er juist reviews dat die wel te horen was. Dus ik hoop dat deze nog wat hoger is
Staat de hele binnenkant blank.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Nightmare Before Christmas led ding binnen en vanavond komt dat huisje voor Hedwig buiten. Denk alleen niet dat het met zoveel regen veel nut zal hebben maar oke.
Ben er bang voor ja.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat de hele binnenkant blank.
Ik wist wel dat het niet goed is om scheten niet in te houden. Maar de precieze reden wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
Niet in zulk detail maar wel dat het niet goed is het in te houden...quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Als je een scheet inhoudt, wordt de darmgas deels opgenomen in de bloedbaan en komt via de ademhaling weer naar buiten, terwijl de rest in de darmen blijft zitten en mogelijk krampen, een opgeblazen gevoel of andere buikklachten veroorzaakt. Hoewel het niet direct schadelijk is, is het beter voor je spijsvertering om de darmgassen te laten ontsnappen.
Neequote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staat erbij wat de frequentie is?
Maar vrouwen laten geen scheetjes, alleen regenbogen en rozengeurquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dit ?
Vaak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Staat erbij wat de frequentie is?
hmm snacks laten wel schetenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vrouwen laten geen scheetjes, alleen regenbogen en rozengeur
Dus krijg je dan regenboogbloed dat naar rozen ruikt?
Ohquote:
Iets andere frequentiequote:
Jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer. Naja, dan maar ondervinden of je het hoort
Ruikt het dan van oud frituurvet?quote:
jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ruikt het dan van oud frituurvet?
Zo problematisch? Zo hard regent het niet toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk ook douchen nu maar ik durf niet zo goed. Beetje bang dat het riool het straks niet meer aan kan en dat het water dus niet wegloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |