25kHz hoor je sowieso niet als mensquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Meteen na het posten kwam PostNL aanrijden
Heb er eentje in het stopcontact gedaan en hoor hem vooralsnog niet
Op het doosje staat 25kHz en hoger
Maar ik welquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
25kHz hoor je sowieso niet als mens
Och, ook keer gehad. Bleek het account gelockt te zijn voor een kwartier.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik inloggen.
*Wachtwoord onjuist*
*Vraagt nieuw wachtwoord aan.
*Ontvangt mail met tijdelijk wachtwoord, vult dat in.
*Wachtwoord onjuist*
Ja, dan niet he.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Och, ook keer gehad. Bleek het account gelockt te zijn voor een kwartier.
Lekker Fokkenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan niet he.![]()
*Gaat met zijn handen over elkaar zitten.
Probleem voor mij was dat het in de standby was en dit het systeem was wat ik nodig had om een monteur naar het datacenter te sturenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan niet he.![]()
*Gaat met zijn handen over elkaar zitten.
*Stelt nieuw wachtwoord inquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil ik inloggen.
*Wachtwoord onjuist*
*Vraagt nieuw wachtwoord aan.
*Ontvangt mail met tijdelijk wachtwoord, vult dat in.
*Wachtwoord onjuist*
Nee daaromquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
25kHz hoor je sowieso niet als mens
Dat jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stelt nieuw wachtwoord in
"Wachtwoord mag niet gelijk zijn aan het vorige wachtwoord"
Buren: "HENK!!! MUIZEN!!!"quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Staat op het doosje dat het kan zijn dat ze eerst nieuwsgierig kunnen zijn en dan juist komen kijken, maar dat ze uiteindelijk ergens anders heen gaan want irritant
dat klinkt idd wel als een muisquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Staat op het doosje dat het kan zijn dat ze eerst nieuwsgierig kunnen zijn en dan juist komen kijken, maar dat ze uiteindelijk ergens anders heen gaan want irritant
Och, die hebben ze nu ook alquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Buren: "HENK!!! MUIZEN!!!"
rijtjesmuizenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, die hebben ze nu ook al
Ze zitten in het hele pand
Rijtjeshuizengenot
Ik heb ze weg gekregen en mijn buren hoorde ik niet veel later klagenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, die hebben ze nu ook al
Ze zitten in het hele pand
Rijtjeshuizengenot
de buren kunnen ook niet tegen 25kHzquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze weg gekregen en mijn buren hoorde ik niet veel later klagen
Apart want zo hard krijsen die kinderen soms.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
de buren kunnen ook niet tegen 25kHz
Kunnen die zo hoog krijsen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apart want zo hard krijsen die kinderen soms.
Zo klonk het wel want ik kreeg er hoofdpijn van.quote:
Maar 25kHz kunnen mensen heul niet horenquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo klonk het wel want ik kreeg er hoofdpijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |