quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.quote:Recce heeft je zojuist genoemd in topic "General Chat / [KSC #19227] Sponsor Ambar zijn droomhuis!"
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?quote:Op maandag 8 september 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst nog meer naaktslakkennieuws maar dat heb ik je bewust niet verteld. Goed van mij he?
Dan bestel ik meteen een nieuwe.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even controleren of er geen slijmsporen rond jouw bel zitten.
Rot een eind op.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ging over die oprukkende reuzennaaktslak hè?
Wat naïef.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik tegenwoordig bij dit soort meldingen nog steeds denk oh misschien delen ze iets leuks met mij.Ik had beter moeten weten,
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel zielig voor de naaktslak.quote:Op maandag 8 september 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee over een naaktslak die ik zag liggen en dat er maden uit kropen, was eigenlijk bijster intressant.
*zout inslaat*quote:Op maandag 8 september 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
neujquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Ik kwam kijken of iemand deze al met @Ama had gedeeldquote:
Somsquote:Op maandag 8 september 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Wassen jullie donkere nieuwe spijkerbroeken eerst met azijn ofzo?
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.quote:Op maandag 8 september 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam kijken of iemand deze al met @:ama had gedeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt als een horrorfilm.quote:Op maandag 8 september 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf hier straks in de herfst niet meer te kijken.
quote:Op maandag 8 september 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips @:inieminimuis Foto van de dag van mijn brandplek. Die rode vlek is weg maar nu is de plek zelf helemaal rood.net andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ieniminimuisOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |