Kraakte alles?quote:Op maandag 8 september 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
ik probeerde net yoga uit en ben zo stijf als een harkNu wel spijt dat ik daar nooit eerder aandacht aan heb besteed
omdat het lijkt alsof er niemand woontquote:
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en sommige dingen durfde ik niet eens te proberen
Zo'n speciale yoga-afdeling die er dan uitziet als een soort kunstgalerij.quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.
Het is meestal wel de bedoeling bij die oefeningen dat je doorademt.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben tegenwoordig bezig met ademhalingsoefeningen. Het was me laatst gelukt drie minuten m'n adem in te houden tijdens zo'n oefening.
Haha, precies. Allemaal kermende mensen in vreselijke poses.quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n speciale yoga-afdeling die er dan uitziet als een soort kunstgalerij.
ja preciesquote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige van die houdingen zien eruit alsof je er nooit meer uitkomt. Dat ze je zo naar het ziekenhuis moeten rijden.
Alsof je in een museum of showroom woont.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden. Ik kon dat niet begrijpen, want het voelde als thuis onbetaald moeten werken.
oh wowquote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ik ben tegenwoordig bezig met ademhalingsoefeningen. Het was me laatst gelukt drie minuten m'n adem in te houden tijdens zo'n oefening.
"En dit is onze yo-"quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, precies. Allemaal kermende mensen in vreselijke poses.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden. Ik kon dat niet begrijpen, want het voelde als thuis onbetaald moeten werken.
quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Is dat wel verstandig?quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
Ben de laatste tijd wel bezig om nog meer decoratie neer te zetten (of hangen). Maar goed wil niet echt allemaal random meuk neerzetten maar momenteel hebben ze veel Halloween dingen te koop dus dat begint langzaam wel het thema hier in huis te worden (maar dan het hele jaar).quote:Op maandag 8 september 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het lijkt alsof er niemand woont
Geeft dat je niet het gevoel dat het dan rommelig is?quote:Op maandag 8 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd wel bezig om nog meer decoratie neer te zetten (of hangen). Maar goed wil niet echt allemaal random meuk neerzetten maar momenteel hebben ze veel Halloween dingen te koop dus dat begint langzaam wel het thema hier in huis te worden (maar dan het hele jaar).
En dat mijn computerkamer leeg lijkt door die kasten is niet gek want die ruimte heb ik expres nog leeg voor meer LEGO in de toekomst.
Ook dat hoor ik vaak hier in huis maar als mensen echt eens goed zouden kijken valt het echt wel tegen hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik in de schoonmaak werkte had je ook van die collega's die thuis ook alles spik en span hadden.
Nietus!quote:Op maandag 8 september 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meestal wel de bedoeling bij die oefeningen dat je doorademt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |