@mods Graag TT aanpassen naar: piloten kunnen na jaren training nog niet overweg met levensgevaarlijke Boeings.quote:Op maandag 8 september 2025 10:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
TT had moeten zijn: piloot kan niet vliegen
TR gemacht
Nah bro, als je na een landing niet meer op kan stijgen dan was het geen landing maar een crash.quote:Op maandag 8 september 2025 09:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Elke landing waarbij alle inzittenden overleven, is een goede landing.
Een landing waarbij je het vliegtuig kunt hergebruiken is een perfecte landing.
Dit is een vertaald Engels grapje uit de begindagen van het internet. Waarschijnlijk gestart in zo'n eindeloos rondgestuurde email.quote:Op maandag 8 september 2025 10:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nah bro, als je na een landing niet meer op kan stijgen dan was het geen landing maar een crash.
quote:Op maandag 8 september 2025 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik voel echt een connectie met je. Je laat mij reflecteren tot het diepste van mijn ziel.
berenpak2quote:Op maandag 8 september 2025 10:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is een vertaald Engels grapje uit de begindagen van het internet. Waarschijnlijk gestart in zo'n eindeloos rondgestuurde email.
Ik weet het niet, ik ken TS niet.quote:Op maandag 8 september 2025 08:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat kán nog veranderen. En dan? Annuleren? omboeken? etc. Maar TS bluft een beetje dus uiteindelijk stapt ook hij gewoon in een Boeing als het zo uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |