Stuur @Cockwhale op haar af.quote:Op zondag 7 september 2025 21:24 schreef lceCreamSandwich het volgende:
thuis zitten te chillen op de bank totdat mijn moeder opeens bonjo zoekt
Ik zou dat graag willen, maar een basisniveau van respect is ook wenselijkquote:Op zondag 7 september 2025 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Wrijf voor straf haar kut in met brandnetels (wel handschoenen aandoen).
Wat moet ik doen in deze situatie. Ik zit voorlopig nog steevast aan ditquote:Op zondag 7 september 2025 21:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Klinkt als een gezonde situatie.
Hoe had ik dat moeten weten wanneer ze asielzoekers zijn en al ruim 25 jaar aan de uitkering zitten? Maar goed, dat heb ik wel gedaanquote:Op maandag 8 september 2025 00:07 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Had je maar eerder moeten inschrijven sociale huur, maar hoe had je dat kunnen weten met tokkie gezin?
Ik zou haar linea recta aan een krankzinnigengesticht geven, dan ben ik ook meteen af van haar krankzinnige waanideeën en gedrag.quote:Op maandag 8 september 2025 00:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Klinkt lastig bro. Maar zou je haar geven?
Gotta collect 'em all?quote:Op maandag 8 september 2025 19:24 schreef Pharkus het volgende:
Welke soa's heeft ze? Ik vraag dit voor een vriend.
Dat dusquote:
Ja, ze heeft een bull en een goldenretriever geneukt en syfilis gekregen.quote:Op maandag 8 september 2025 19:50 schreef PotjeSambal het volgende:
Heeft ze de SOA van een hond gekregen
HSV-2, HIV, HPV.quote:Op maandag 8 september 2025 19:24 schreef Pharkus het volgende:
Welke soa's heeft ze? Ik vraag dit voor een vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |