Surprisequote:Op zaterdag 6 september 2025 23:25 schreef Modus het volgende:
Een AI gegenereerde auto in een AI filmpje op een kanaal dat alleen onzinauto's 'bedenkt', en 3 verschillende AI gegeneerde danwel gephotoshopte auto's op de plaatjes. En nu?
Ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat niemand op FOK! ook maar in de buurt komt van voldoende vermogen om dit aan een dergelijke bolide uit te kunnen geven.quote:Op zondag 7 september 2025 11:31 schreef SurpriseGirl het volgende:
Niet echt positief allemaal.Maar die auto komt er toch echt volgend jaar
voor die dj-patsersquote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat niemand op FOK! ook maar in de buurt komt van voldoende vermogen om dit aan een dergelijke bolide uit te kunnen geven.
Dus mooi dattie uitkomt, kunnen wij allemaal toch niet betalen. Denk als er uiteindelijk 5 op Nederlands kenteken komen dat het al veel is.
ze doen maar lekker gekquote:Op zondag 7 september 2025 11:31 schreef SurpriseGirl het volgende:
okquote:Op zondag 7 september 2025 11:31 schreef SurpriseGirl het volgende:
Het instapmodelletje van de Revuelto is een schamele 511.000 euro.quote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik durf met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat niemand op FOK! ook maar in de buurt komt van voldoende vermogen om dit aan een dergelijke bolide uit te kunnen geven.
Dus mooi dattie uitkomt, kunnen wij allemaal toch niet betalen. Denk als er uiteindelijk 5 op Nederlands kenteken komen dat het al veel is.
Christiano Ronaldo zal hem wel kopen.quote:Op zondag 7 september 2025 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |